شناسهٔ خبر: 114664 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا

تفریح لیونل مسی با پای شکسته!/عکس

 لیونل مسی ستاره بارسلونا با وجود مشکلات زیادی که این روزها دارد تصمیم گرفته که از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرد. او این بار برای دیدن نمایشنامه کارگردان سرشناس اسپانیایی به سالن تئاتر رفت.

به گزارش «نماینده»، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذارد. او از یک طرف نمی تواند به خاطر آسیب دیدگی تیمش را همراهی کند و از طرف دیگر هم متهم به فرار مالیاتی شده است اما این باعث نشده است که این ستاره بزرگ تاریخ فوتبال جهان از روزهای خود لذت نبرد.

مسی در شهر بارسلونا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. او که الان نمی تواند تمرین کند و دست به عصا شده است به سالن تئاتر تیوولی در شهر بارسلونا رفت تا نمایش نامه ای را به کارگردانی ریکاردو دارین نگاه کند.

لیونل مسی

مسی به همراه همسرش آنتونیلا، مادر و برادرش وارد سالن شد. جمعیت حاضر در سالن که پر هم شده بود به محض دیدن فوق ستاره بارسلونا به وجد آمدند و با دست زدن بازیکن محبوب و مورد علاقه خود را تشویق کردند تا نشان دهند که در بیرون از مستطیل سبز هم به ستاره محبوب خود عشق می ورزند.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا در دیدار برابر لاس پالماس در رقابت های لیگا که در ۲۶ سبتامبر برگزار شد از ناحیه زانوی پای چپ آسیب دیده است و تا دو ماهی نمی تواند برای آبی-اناریها به میدان رود.

نظر شما