شناسهٔ خبر: 114538 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف

دستگیری چهار شرور سابقه دار در چابهار

دزد/1 فرمانده انتظامی چابهار گفت: چهار شرور سابقه دار تحت تعقیب مراجع قضایی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در عملیات روز گذشته بازداشت شدند.

به گزارش «نماینده» روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمدرضا کاظمی اظهار داشت: با دریافت اخبار مبنی بر حضور چند شرور مسلح که در شهرستان های همجوار مرتکب شرارت های متعدد و سرقت های مسلحانه شده بودند، با صدور نیابت قضایی توسط دادسرای عمومی و انقلاب چابهار شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی چابهار به منظور شناسایی و دستگیری این اشرار، پس از یک هفته کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی منزل مورد اختفا آنان را در یکی از روستاهای حومه شهر چابهار شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیر کننده وارد این منزل شدند و چهار شرور مورد نظر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از محل اختفای این متهمان ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی چابهار از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد و گفت: در پی یک فقره سرقت به عنف مسلحانه، ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی جداگانه و با تشکیل تیمی از کارآگاهان مجرب، موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: این متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به انجام سرقت اعتراف کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: داشتن اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی یکی از اصولی است که در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد و پلیس با افرادی که بخواهند خللی به امنیت جامعه وارد کنند قاطع برخورد خواهد کرد.

نظر شما