شناسهٔ خبر: 114400 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا

ستاره گران قیمت در حال قلیان کشیدن!+عکس

رحیم استرلینگ ستاره گران قیمت منچستر سیتی بار دیگر در حال قلیان کشیدن مشاهده شد و خود را در شرایط بسیار سختی قرار داد.

به گزارش «نماینده»، رحیم استرلینگ بازیکن گران قیمت منچستر سیتی خود را در شرایط بسیار بدی قرار داد. ۲۴ ساعت بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال انگلیس در انتخابی جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ عکسی از این بازیکن سرشناس منتشر شد که بسیار را به شگفتی واداشت.

در این عکس که در روزنامه سان انگلیس هم آن را منتشر کرد استرلینگ در حال قلیان کشیدن است و دود آن را طوری از دهانش بیرون می آورد که نشان می دهد با این کار بیگانه نیست.

یکی از کارگران مکانی که استرلینگ  در حال قلیان کشیدن در آن است در گفت و گویی که با سان داشت، گفت: از دیدن بازیکن بزرگی چون استرلینگ در چنین حالتی بسیار شگفت زده شدم. او به همراه دوستانش در حال قلیان کشیدن بود و از وقت خود لذت می برد.

این برای نخستین بار نیست که این بازیکن جوان در حال کشیدن قلیان مشاهده می شود. او پیش از این هم وقتی برای لیورپول بازی می کرد چنین کاری را انجام داده بود و با انتقاد زیاد رسانه ها مواجه شد.

 

رحیم استرلینگ

استرلینگ در دیدار تیم ملی فوتبال انگلیس برابر استونی در انتخابی جام ملت های اروپا یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند و باعث شد تا انگلیس مسافر فرانسه شود.

این بازیکن جوان در فصل جابجایی تابستانی با رقم بسیار بالایی به منچستر سیتی پیوست. او شروع خوبی با تیم جدیدش نداشت اما رفته رفته در ترکیب فیروزه ای پوشان جا افتاده است. معلوم نیست که باشگاه منچستر سیتی با دیدن این عکس جنجالی چه واکنشی نسبت به فوق ستاره خود خواهد داشت.

نظر شما