شناسهٔ خبر: 114315 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

انتفاضه ما را به آزادی مسجدالاقصی نزدیک می‌کند

اسماعیل هنیه 43 معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد که مقاومت و انتفاضه عامل وحدت میان ملت فلسطین است و جوانان فلسطینی باید پروژه آزادسازی فلسطین را از طریق تحقق وحدت و همدلی پیش ببرند.

به گزارش «نماینده»، اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دیدار با خانواده شهید "خلیل عثمان" در استان "خان یونس" با اشاره به اینکه انتفاضه ملت فلسطین ادامه "انتفاضه الاقصی" است، تصریح کرد که این انتفاضه ما را به آزادی مسجدالاقصی و تشکیل کشور مستقل فلسطین بسیار نزدیک خواهد کرد.

هنیه در این دیدار تاکید کرد: غزه با شهادت شماری از فرزندانش در چند روز اخیر، ثابت کرد که به رغم شرایط سخت و ناگواری که در آن به سر می‌برد، هرگز از وظایف و مسئولیت‌های ملی خود شانه خالی نمی‌کند و به سرزمین، ملت و مقدسات خود پایبند و وفادار خواهد ماند.

وی همچنین تصریح کرد که مقاومت و انتفاضه عامل وحدت میان ملت فلسطین است و جوانان فلسطینی باید پروژه آزادسازی فلسطین را از طریق تحقق وحدت و همدلی پیش ببرند.

اسماعیل هنیه در ادامه، ملت فلسطین به ویژه جوانان و گروه‌های فلسطینی را به تحقق وحدت و همدلی و مقاومت و مبارزه یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی فراخواند.

نظر شما