شناسهٔ خبر: 114210 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

مدیرعامل بعدی باشگاه استقلال کیست؟

استقلال - وزیر ورزش و جوانان در حاشیه رونمایی از دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی، صحبت‌هایی را مطرح کرد که تا چندین روز به تیتر یک مطبوعات و رسانه‌های ورزشی تبدیل خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، اول مهرماه بود که حکم بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال از مدیرعاملی به سرپرستی تغییر کرد تا زمزمه‌هایی مبنی بر حذف تدریجی مدیر باتجربه ورزش از رأس باشگاه آبی‌پوش شنیده شد.


از سوی دیگر دبیر سابق کمیته ملی المپیک، رابطه بسیار خوب و نزدیکی با محمود گودرزی دارد و همین مسئله شایعه تغییر وی را رد می‌کرد اما وزیر ورزش امروز (یکشنبه) صراحتا از جایگزینی افشارزاده خبر داد و دلیل این اتفاق را نیز دوشغله بودن مدیرعامل استقلال دانست.

صحبت‌های وزیر ورزش باعث شد رسانه‌ها به گمانه‌زنی در خصوص گزینه‌های احتمالی تصاحب صندلی ریاست باشگاه آبی‌پوش پایتخت بپردازند. از منصور قنبرزاده، پندار توفیقی و مجید رضایی به عنوان جدی‌ترین نامزدهای مدیرعاملی استقلال نام برده می‌شود.

مدیرعامل نفت تهران چند سالی است که در تیم زردپوش تهرانی فعالیت می‌کند و دوران مدیریتی موفقی را نیز پشت سر گذاشته است. با توجه به این شرایط در نگاه اول به نظر می‌رسد که وی تمایلی برای حضور در تیمی پرحاشیه مانند استقلال نداشته باشد اما صحبت‌های امروز وی نشان داد که چندان به این امر بی‌تمایل نیست. قنبرزاده در مقابل شایعه مدیرعاملی وی در تیم استقلال سکوت کرد و مدعی شد در این باره خیال‌بافی نمی‌کند.

پندار توفیقی عضو و دبیر هیئت مدیره استقلال در فصل گذشته که مسئولیت بیشتر کارهای اجرایی باشگاه را نیز برعهده داشت، دیگر گزینه جانشینی افشارزاده است. وی مورد حمایت تعدادی از اعضای فعلی هیأت مدیره مانند عباس کردنوری نیز قرار دارد. البته در لیگ برتر چهاردهم، حضور توفیقی در هیأت مدیره استقلال با انتقادات زیادی همراه بود و حتی برخی رسانه‌ها نسبت خویشاوندی با امیررضا خادم، معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر وزش را مهم‌ترین دلیل اضافه شدن وی به هیأت مدیره تیم آبی‌پوش پایتخت می‌دانستند.

مجید رضایی، گزینه ناآشنای این فهرست است که نام وی از مدت‌ها قبل به عنوان جانشین بهرام افشارزاده مطرح شده است. وی که سابقه دروازه‌بانی در تیم استقلال را دارد در حال حاضر به عنوان یکی از مدیران تربیت بدنی استان قزوین فعالیت می‌کند. جالب این که رضایی مدعی شده بود مسئولان وزارتخانه با وی صحبت‌هایی نیز داشته‌اند تا مدیرعامل آینده استقلال باشد.

هنوز مشخص نیست چه کسی جایگزین بهرام افشارزاده در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال خواهد شد. ممکن است یکی از مدیرانی که با وزیر ورزش رابطه صمیمانه‌ای دارد تمامی این گزینه‌ها را پشت سر بگذارد و به عنوان مدیرعامل جدید یکی از دو تیم بزرگ پایتخت معرفی شود.

نظر شما