شناسهٔ خبر: 114108 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شرکت وارداتی یا صادراتی ندارم/ کسی از خانواده ما به دشمنان پناهنده نشده است

روح الله حسینیان در حاشیه مصاحبه با «نماینده» نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه بنده شرکت وارداتی یا صادراتی ندارم که ما را کاسبان تحریم بنامید، گفت: ما از خانواده‌ای هستیم که یا شهید داده‌اند یا رزمنده هستند و هیچکس از خانواده من به دشمنان پناهنده نشده است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری با استناد به ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی مجلس، نسبت به اظهارات پیرمؤذن که گفته بود «کاسبان تحریم منافعشان در حفظ تحریم‌ها و منافع ابرقدرت‌هاست»، انتقاد کرد و اظهار داشت: بنده نه منافعی در تحریم داشته‌ام و نه در آینده در شکسته شدن تحریم‌ها دارم.

وی افزود: شما گفته‌اید ۸۵ درصد ملت موافق برجام هستند، بنابراین معلوم است ما در مقابل جماعت و ملت با نقد برجام ایستاده‌ایم، یعنی با این اقداممان هم روی آینده خودمان و هم روی انتخابات خط کشیده‌ایم و آمده‌ایم و از عزت و استقلال ملت ایران دفاع می‌کنیم.

حسینیان گفت: بنابراین اگر بناست کسی در تحریم کاسب باشد، شماها هستید که خودتان را به رنگ جماعت درآورده‌اید و از برجام دفاع می‌کنید، ما هیچ وقت نه شرکت صادراتی و نه شرکت وارداتی داشته‌ایم که منافعمان در تحریم‌ها باشد؛ خدا می‌داند که اگر حقوق بنده قطع شود، ماه آینده ادامه زندگی و حیاتم بسته به خداوند متعال است، بنده یک ریال پس‌انداز ندارم.

نماینده تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: چطور به خودتان اجازه می‌دهید که ما را کاسبان تحریم بنامید؟ ما از خانواده‌ای هستیم که یا شهید داده‌اند یا رزمنده هستند، از خانواده‌ ما هیچکس به دشمنان پناهنده نشده است، که امروز بیاید و به ما بگوید کاسبان تحریم.

نظر شما