شناسهٔ خبر: 114039 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

امیرآبادی : مراقب نفوذ دشمن در کشور بعد از برجام باشیم

احمد امیرآبادی فراهانی/* امیرآبادی فراهانی ابراز امیدواری کرد در مساله برجام، آنچه منافع ملت و کشور است، رقم بخورد.

به گزارش «نماینده» «احمد امیرآبادی فراهانی» در آیین تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان قم تاکید کرد «تیم مذاکره کننده کشور در مساله برجام زحمات زیادی را متحمل شده است»
وی گفت: گرچه کشور به تعامل با کشورهای دنیا نیاز دارد اما باید مراقب نفوذ فرهنگی و سیاسی آنها باشیم. ما نباید به دشمنان اعتماد کنیم.
امیرآبادی فراهانی در انتقاد از واردات کالاهای بی کیفیت به کشور بویژه پوشاک گفت: بسیاری از کالاهای بی کیفیت و بی ارزش به کشور وارد شد که تولیدکنندگان ما ضربه دیدند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد نتوانست نقش خود را در این عرصه و در گمرک ها به خوبی انجام دهد یا در بازار به خوبی وارد شود. این سازمان باید در پساتحریم نقش بیشتر و موثرتری در این عرصه داشته باشد.
امیرآبادی فراهانی تاکید کرد بسیاری از تولیدکنندگان ما کالاهای به نسبت باکیفیت تر و البته با قیمت بالاتری نسبت به کالاهای مشابه خارجی تولید می کنند و گفت: نخریدن از تولیدکنندگان داخلی و روی آوردن به کالاهای بی کیفیت وارداتی، موجب ورشکستگی بسیاری از تولیدکنندگان شد.
وی برای گفته های خود نمونه ای آورد: قم در تولید کفش بسیار موفق بود و بازار چند کشور دنیا را در این عرصه در دست داشت اما اکنون وضعیت خوبی در این زمینه هم از لحاظ تولید و هم از لحاظ صادرات ندارد و بسیاری از کارگاه های تولید کفش تعطیل شده است.
امیرآبادی فراهانی تاکید کرد نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هیچگونه دخالتی در عزل و نصب مدیران استان ندارند.
‘ما از هر شخصی که دولت درباره بکارگیری وی در دستگاه های استان تصمیم بگیرد، حمایت می کنیم و البته نظارت خود را نیز انجام می دهیم’.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم، دو خواسته نمایندگان مجلس از مدیران است.
در این آیین «منصور فرزانه» به عنوان مدیرکل جدید استاندارد قم، جایگزین «محمدرضا واعظی» شد.

نظر شما