شناسهٔ خبر: 114001 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روابط عمومی وزارت دفاع

وزیر دفاع: انتقام خون شهید همدانی را خواهیم گرفت

سردار دهقان/2 وزیر دفاع گفت: همرزمان سردار همدانی با انهدام کامل جریان جنایت‌کار تروریستی ــ تکفیری داعش انتقام خون این شهید و شهدای مقاومت را می‌گیرند‬.

به گزارش«نماینده»، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در منزل شهید سردار حسین همدانی ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده این شهید گرانقدر و عرض تبریک و تسلیت به آنان، طی سخنانی با تجلیل از مقام ارجمند شهید حسین همدانی گفت: بی‌تردید شهادت این یار و یاور امام و مقام معظم رهبری منشأ تحول و نقطه عطفی در مبارزه و جهاد جبهه مقاومت علیه تروریست‌های تکفیری ــ صهیونیستی است.

وی از شهادت شهید حسین همدانی به‌عنوان ثلمه‌ای بزرگ یاد کرد و افزود: این شهید در راهی گام نهاد که ائمه و اولیای بزرگ الهی با شهادت خود پیشتاز آن راه بودند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح صفات برجسته شهید همدانی گفت: ایشان به‌عنوان فرماندهی مؤمن، شجاع، توانمند، مردمی و عنصری فرهنگی، نقش تعیین کننده و مؤثری در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و نشر و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس، جهاد و مقاومت ایفا کردند و با نثار خون پاکش حقانیت این مسیر را اثبات و اعلام کرد.

سردار دهقان تأکید کرد: بی‌تردید همرزمان و همراهان این شهید عزیز راه نورانی و رهایی‌بخش آن را ادامه خواهند داد و با انهدام کامل جریان جنایت‌کار تروریستی ــ تکفیری داعش انتقام خون این شهید و همه شهیدان جبهه مقاومت و زنان و مردان و کودکانی را که مظلومانه به‌دست مزدوران نظام سلطه به شهادت رسیده‌اند، خواهند گرفت.

نظر شما