شناسهٔ خبر: 113592 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

کشف محموله سلاح و مهمات در سویداء+تصاویر

سلاح آمریکایی داعش نیروهای ارتش و دفاع وطنی استان سویداء در حین بازرسی از یکدستگاه خودروی باری در حال عبور از جاده درعا - سویداء - دمشق مقادیری سلاح و مهمات در حال قاچاق برای گروههای تروریستی تکفیری را کشف و ضبط کردند.

به گزارش «نماینده»، نیروهای ارتش و دفاع وطنی استان سویداء در حین بازرسی از یکدستگاه خودروی باری در حال عبور از جاده درعا - سویداء - دمشق مقادیری سلاح و مهمات در حال قاچاق برای گروههای تروریستی تکفیری را کشف و ضبط کردند. بنابر این گزارش، این محموله شامل تسلیحات و مهمات سبک و سنگین بوده که احتمالا با هدف تحویل به گروههای تروریستی فعال در غرب استان سویداء در حال حمل بوده است.

مهمات

مهمات

مهمات

استان درزی نشین سویداء در جنوب شرقی سوریه طی ۴ سال نخست از بحران این کشور از ورود به منازعه میان گروههای تروریستی تکفیری و دولت سوریه خودداری کرد اما در پی حملات چند ماه اخیر تروریستهای ارتش آزاد و القاعده از محور غربی و تروریستهای تکفیری داعش از محور شرقی آن، به کانون درگیریها در منطقه تبدیل شده است. با هوشیاری و حمایت مردم بومی این منطقه دو مرحله تلاش گسترده تروریستها برای سیطره بر بخشهای غربی و فرودگاه نظامی "الثعله" سویداء ناکام مانده است.

نظر شما