شناسهٔ خبر: 113406 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

داورزنی: کواچ تغییرات را نپذیرد برکنار می‌شود

داورزنی 43 رییس فدراسیون والیبال گفت: تا شروع لیگ برتر والیبال (۲۹ مهرماه) درباره تیم ملی به جمع‌بندی خواهیم رسید.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا داورزنی در حاشیه نخستین نشست کارگروه بررسی عملکرد تیم های ملی والیبال در رویدادهای امسال که دیروز برگزار شد، درباره جمع‌بندی موضوعات ارائه شده، افزود: یکی از مشکلات تیم ملی والیبال نبود تطابق بین سبک کاری دو مربی گذشته و فعلی این تیم یعنی ولاسکو و کواچ بوده است.

وی اضافه کرد: این موضوع از نظر روحی و روانی در بازیکنان تیم ملی والیبال مشکلاتی بوجود آورد و چون انتظارات هم از تیم ملی بالا بود، نبود تطابق با انتظارات مشکلات را دو چندان کرد.

وی همچنین گفت: مهمترین موضوعی که تمامی کارشناسان شرکت کننده در نشست به آن عقیده داشتند، تقویت کادر فنی تیم ملی والیبال است اما کواچ با این موضوع موافق نیست و معتقد است که کادر فنی اش خوب است. بعد از جام جهانی و در توکیوهم این موضوع را با ایشان درمیان گذاشتیم ولی قبول نکرد.

داورزنی با بیان اینکه اگر کواچ تغییر در کادر فنی را بپذ‌یرد، برای مسابقات انتخابی المپیک از او و کادر فنی جدید استفاده خواهیم کرد، گفت: این تغییرات شامل دستیار، مربی بدنساز و کمک ها می شود. البته نکته دیگر این است که آیا ۱۴ بازیکن اعزامی تنها گزینه های موجود بودند یا بازیکنان دیگری هم شرایط حضور در جام جهانی را داشتند.

رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد: اگر کواچ این موضوع را نپذیرد، سرمربی تیم را تغییر خواهیم داد و گزینه هایی هم برای این موضوع مد نظر داریم که تجربه حضور در المپیک و لیگ جهانی را دارند. البته برخی از آنان اکنون در باشگاه های اروپا مشغول هستند و باید این موضوع را هم مد نظر قرار دهیم. زیرا از زمان پایان لیگ برتر ایران تا بازی های انتخابی المپیک تنها ۴۵ روز فرصت داریم.

داورزنی در پایان گفت: نتیجه نشست‌های کارشناسی در هیات رئیسه هم مطرح خواهد شد و تلاش داریم تا قبل از شروع لیگ برتر والیبال نتایج این نشست ها قطعی و اجرایی شود.

سایت لهستانی اعلام کرد؛ کواچ نباید نگران شغل جدید باشد

یک سایت لهستانی با بررسی شرایط اسلوبودان کواچ در تیم ملی ایران نوشت: به نظر می‌رسد از قبل سرنوشت وی را تعیین کرده‌اند و جدایی از تیم ملی ایران نباید برای کواچ خیلی دردناک باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که اسلوبودان کواچ با سرنوشت نامعلومی در تیم ملی والیبال ایران مواجه شده است در لهستان، استفان آنتیگا شرایط دیگری دارد.

سایت sportowefakty لهستان در گزارشی ویژه به این تفاوت پرداخته است.

به نظر می‌رسد از قبل در ایران سرنوشت کواچ را تعیین کرده‌اند و جدایی از تیم ایران برای وی خیلی دردناک باشد. در اروپا هنوز هم نتایج خوب او با پروجا و کسب عنوان نایب قهرمانی را همه به یاد دارند، بنابراین او نباید نگران پیدا کردن یک شغل جدید برای خود باشد.»

نظر شما