شناسهٔ خبر: 113341 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

تضعیف فرماندار پرتلاش راور به نفع شهرستان نیست!

پورابراهیمی/43 دكتر محمدرضا پورابراهیمی ضمن اشاره به اقدامات روز گذشته استاندار كرمان در لغو و ابقای حكم فرماندار شهرستان راور گفت: این رفتار اگر چه بواسطه فشار سیاسی افراد خاصی صورت می‌گیرد به هیچ عنوان به نفع شهرستان راور نیست!

به گزارش «نماینده» دكتر محمدرضا پورابراهیمی ضمن اشاره به اقدامات روز گذشته استاندار كرمان در لغو و ابقای حكم فرماندار شهرستان راور گفت: این رفتار اگر چه بواسطه فشار سیاسی افراد خاصی صورت می‌گیرد به هیچ عنوان به نفع شهرستان راور نیست! دكتر پورابراهيمي ادامه داد: پيگيري مستمر يكي از نمايندگان مجلس ظرف چند روز گذشته در خصوص عزل آقاي مهندس ميرصادقي فرماندار بومي و پرتلاش اين شهرستان و جايگزيني نيروي دلخواه، اقدامي ناشايست و برخلاف مصالح مردم شهرستان راور مي‌باشد.
وي ضمن انتقاد از استاندار كرمان در خصوص اقدامات اخير افزود: استاندار بايد به صورت تمام قد حامي منافع و مصالح مردم باشد و نمي‌توان امور استان و شهرستان را براساس منافع هيچ شخصي اداره نمود. 
وي همچنين با ابراز گلايه از امام جمعه شهرستان راور بيان داشت: انتظار اينجانب به عنوان خدمتگزار مردم اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي، از امام جمعه محترم اين است كه همواره رويكرد وحدت و هم‌دلي را كه تا به امروز بين مسئولين شهرستان حاكم بوده ادامه داده و بجاي پيگيري موضوع كنار گذاشتن فرماندار بومي، به دنبال حمايت از اين نيروي پرتلاش و متعهد در شهرستان باشند. نيرويي كه بارها در سخنراني‌هاي مكرر امام‌جمعه محترم به عنوان نيروي سخت‌كوش، ولايي و مردمي معرفي شده است.
گفتني است پوربراهيمي در جلسه علني امروز مجلس به دليل اقدامات غيراخلاقي روزگذشته كه منجر به تضعيف جايگاه فرماندار شهرستان راور گرديد، اعتراض شديد خود را به وزير كشور اعلام و قرار است به زودي براساس سوال ايشان از وزير كشور، دكتر رحماني‌فضلي براي توضيح به كميسيون امنيت ملي فرا خوانده شود.   

نظر شما