شناسهٔ خبر: 113337 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا

رونالدو در قفس طلایی+عکس

رونالدو در مسابقات فرمول یک به نظر می رسد که ستاره پرتغالی رئال مادرید بعد از جدایی از همسرش ارینا شایک روسی در حال ازدواج مجدد است.

به گزارش «نماینده»، روزنامه کوریو پرتغال در گزارشی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید در حال ازدواج با یک مدل دانمارکی است.

این روزنامه پرتغالی عکس از مایا داروینگ دانمارکی را منشتر کرد که بازی رئال مادرید برابر مالمو سوئد را از نزدیک نگاه می کرد و تاکید کرد که پسر مادیرا در آستانه ازدواج کردن با این مدل است.

رونالدو در دیدار برابر مالمو دو گل به ثمر رساند و باعث شد تا رئال مادرید در آن دیدار به پیروزی برسد و دومین سه امتیاز پیاپی خود را در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

رونالدو چند ماه پیش از همسرش ارینا شایک جدا شد و تا الان ازدواج نکرده است البته شایعه های زیادی درباره او به گوش می رسد.

مایا داروینگ

رئال مادرید در هفته هفتم رقابت های لیگا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید به میدان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رونالدو در این دیدار هم نتوانست برای رئال گلزنی کند تا ششمین بازی در فصل جاری لیگا باشد که در زدن گل ناتوان است.

نظر شما