شناسهٔ خبر: 113282 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اسماعیلی:

گزارش کمیسیون ویژه باید مبنای کار مجلس در بررسی برجام باشد

محمد اسماعیلی43 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: مجلس در ارتباط با برجام باید گزارش کمیسیون ویژه را مبنای کار قرار دهد و در ارتباط با این موضوع به صورت هماهنگ عمل کند.

به گزارش «نماینده» محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید در روند کاری بررسی برجام و طرح‌هایی که در این راستا می‌دهند به صورت هماهنگ عمل کنند و گزارش کمیسیون ویژه در خصوص برجام را مبنای کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: اگر مجلس به مصلحت کشور و نظام دانست که باید برجام را با شرایطی پذیرفت باید همه به این نتیجه برسند و در غیر اینصورت هم باید مجلس هماهنگ عمل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اظهار داشت: کمیسیون ویژه بررسی برجام توسط نمایندگان مجلس تشکیل شده و اعضای آن نیز با رأی نمایندگان انتخاب شدند و گزارش این کمیسیون در خصوص برجام نیز مورد تأیید اکثر قریب به اتفاق نمایندگان است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: گزارش کمیسیون ویژه در خصوص برجام به اتفاق نظر اعضای کمیسیون بوده و اعضا همگی نظرات خود را در خصوص آن در کمیسیون مطرح کرده‌اند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۱۳ ۲۰:۲۲ 0 0

    باسلام اقای اسماعیلی اگر هماهنگی در مجلس یا هریک از مواردی که مطرح فرمودید توسط چند نفر در هیئت رییسه باید صورت گیرد  به فکر اصلاح هیئت رییسه باشید.
                                

نظر شما