شناسهٔ خبر: 113248 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

بعیدی نژاد: آقای رسایی استراحت کنید

رئیس تیم کارشناسی مذاکره کننده هسته‌ای خطاب به نماینده تهران: جناب آقای رسایی بعد از این تلاشهای بسیار گسترده که به قدر کافی و وافی هم انجام شده است، خواهش می کنیم حالا که بحث برجام به صحن علنی آمده است شما یک کمی استراحت بفرمایید.

به گزارش«نماینده»، حمید بعیدی‌نژاد رئیس تیم کارشناسی مذاکره کننده هسته‌ای با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از حمید رسایی در جلسه دیروز مجلس که مخالفت خود را با مذاکرات هسته‌ای را اعلام کرده بود نوشت:

جناب آقای رسایی، چشم! چشم! به خدا آقای دکتر لاریجانی، همه ی نمایندگان محترم مجلس و بلکه همه ی ملت ایران والله، بالله میدانند که شما با برجام مخالف هستید، آخه اثبات این مخالفت شما که دیگه پلاکارد نمیخواست.

بخدا همه میدانیم که جنابعالی از همان ابتدا هم مخالف مذاکرات هسته ای بودید، همه میدانند که شما با همان تفاهم ژنو هم مخالف بودید. واقعا فکر نمیکنم کسی نداند که جنابعالی در این دو سال که تیم مذاکراتی در حال مذاکره بود چقدر وقت با ارزش نمایندگی خود را به مخالفت با تفاهم ژنو، اجرای تفاهم ژنو و مذاکرات وین اختصاص دادید. بخدا همه میدانند که در همین دوره بعداز پایان مذاکرات چقدر در سخنرانیهای خودتان در تهران و یا شهرستانها به مخالفت با برجام برخاستید.

همه والله در جریان این تلاشهای شما هستند. فکر نکنم یک نفر باشد که نداند شما با چه حساسیتی در گفتگوهای کمیسیون برجام شرکت فرمودید و با چه جدیتی تلاش نمودید ضعفهای برجام را با آقای دکتر عراقچی به بحث بگذارید. حتی یک نفر هم نیست که نداند حتی با پایان گرفتن بحثهای کمیسیون باز هم از تلاش نایستادید و با شرکت در سخنرانیها حتی در جمع متحصنین خواستید مسئولین را از خطرات بالقوه تفاهم هسته ای آگاه کنید.

والله همه میدانند که شما با برجام مخالفید چون پذیرش برجام را بمعنای باز شدن راه نفوذ دشمن میدانید. بخدا همه اینها را میدانند. واقعا چه نیازی به بالا بردن پلاکارد در مجلس بود.

ولی خداییش جناب آقای رسایی بعد از این تلاشهای بسیار گسترده که به قدر کافی و وافی هم انجام شده است، خواهش می کنیم حالا که بحث برجام به صحن علنی آمده است شما یک کمی استراحت بفرمایید و فقط اجازه دهید یک کمی هم دیگر نمایندگان صحبت کنند. همین. مخلص شما هم هستیم و قصد خدای ناکرده هیچگونه جسارتی هم نبود! فقط یا علی

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۱۴ ۰۷:۲۹حسن 0 0

    آقای بعیدی نژاد . والله میدانیم شما و تیمتان به دنبال قهرمان سازی و منجی گری هستید.مامیدانیم شماآدمهای سالم و پاکی هستیدومیدانیم که تمام عناصروجودیتان فریاد میزندکه ما نمیتوانیم بدون اذن امریکاادامه حیات بدهیم.مامیدانیم شما منتقدین برجام راتنهامخالف میدانید نه انسانهای شریفی که با چشم خود میبینندکه هستی کشورشان به صورت مدرن و روی مانیتور لپ تاپ به باد فنا میرودمامیدانیم که رهروان خمینی بزرگ در تلاطم روزگار یکی یکی از کشتی صحیفه نور پیاده میشوند و روی آن صفیحه،آب طلامیریزندتاحقایق آن زیر آب طلا مدفون شودمامیدانیم رهروخامنه ای بودن دستاویزی است برای به سکوت واداشتن مردم مامیدانیم تمام تلاشها برای تحقق تئوریهای نظریه پردازان امریکائی در خصوص به چنگ آوردن ایران به دست برخی انقلابیون است ما میدانیم که شما با زیرکی های فراوان منتقدین برجام را به عنوان مخالف بی خرد و لجوج و محدود به تعداد انگشت شمار میدانید وقاطبه نخبگان و دانشگاهیان و خواص و به همراه آنان مردم شریف را در جرگه موافقان برجام معرفی میکنیدما میدانیم شما خواسته یا ناخواسته در حال جا افتادن در قاب پازل بزرگ امریکا و اسرائیل و انگلیس مکار هستیدمامیدانیم امریکا با طرح ده ساله به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت مطلقه فقیه و تغییر آن به جمهوری ایران بدون ولایت فقیه است و ما میدانیم و ما میدانیم ...همواره نوکیسه ها و فرنگ رفته ها و مغبون شده ها رسائیهارادرطول تاریخ به بهانه های آخوند بودن علم روز نداشتن درک سیاسی نداشتن روابط دیپلماتیک را بلد نبودن سنتی بودن متعصب بودن و صدها اتهام دیگر از گردونه خارج کرده اند. ولی بدانید نه تنها رسائیها را با این حرفها نمیتوانیداز میدان به در کنید بلکه با اقدام عملی هم نمیتوانید چون رسائیها به دنبال شهادتند و تلاشهای دنیائیشان برای توشه آخرت است و نه کسب نام و قدرت و مقام و ثروت. آقای بعیدی نژاد همه ما باید قدر دان زبان گویا و تند رسائیها باشیم چون مکر انگلیس یکروز از قمه آغشته به خون در عاشورا بیرون می آید یک روز از آستین محمد بن عبدالوهاب یکروزازدامن مادرناصرالدین شاه یکروزازآخونددرباری وهر روزازمنورالفکرهاوشیفتگان فرنگ رفته بیرون میآید.روزی حکم نابودی کشور و قتل امیرکبیر از دست شاه مست به دستورانگلیس اخذ میشود و روزی...چرا فرامین رهبری نادیده گرفته میشود؟
                                

نظر شما