شناسهٔ خبر: 113143 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

محمد دهقان:

طرح مربوط به برجام بايد به كميسيون برجام ارجاع شود

محمد دهقان/2 عضو هيات رئيسه مجلس گفت: اين طرح بايد به كارشناسي ترين كميسيون مجلس در خصوص برجام ارجاع شود تا شائبه دوگانگي در مجلس ايجاد نشود.

به گزارش «نماینده» محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجاكه كميسيون برجام در مجلس شوراي اسلامي بيش از ۱۵۰ ساعت در خصوص متن برجام به صورت رسمي جلسه گذاشته و بيش از ۴۰ روز حتي در روزهاي تعطيلات تابستاني مجلس در مورد اين سند وقت صرف كرده است، ‌كميسيون صالح براي رسيدگي به طرح يك فوريتي، «كميسيون ويژه برجام» است.

نماينده طرقبه و چناران با بيان اينكه نمايندگان مجلس اعضاي اين كميسيون را براي به نتيجه رساندن مساله برجام تا آخر انتخاب كرده اند، افزود: تاكنون طرحها و لوايح تخصصي براساس آيين نامه داخلي مجلس به كميسيون ويژه ارجاع مي شد كه نمونه بارز آن كميسيون ويژه توليد ملي است كه همه طرحها و لوايح مربوط به توليد به اين كميسيون ارجاع مي شده است. بنابراين ارجاع طرح مربوط به برجام به كميسيوني غير از كميسيون برجام منطبق با رويه و عرف گذشته مجلس تلقي نمي شود.

اين عضو هيات رئيسه مجلس در پايان تاكيد كرد: اين طرح بايد به كارشناسي ترين كميسيون مجلس در خصوص برجام ارجاع شود تا شائبه دوگانگي در مجلس ايجاد نشود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۱۲ ۱۷:۵۲ 0 0

    با این طرح چنین بنظر میرسد که کمیسیون برجام ورسیدگی مفصل کمیسیون وهمه ی کارهایی که کمیسیون برجام کرده است درحقیقت فرستادن دنبال نخود سیاه بوده وکماکان علی شمخانی به اجرای برجام مصوبه میدهدوحتی تمام قوانین محدود کننده ی برجام هم لغو است وخدا به داد مملکت برسد.
                                

نظر شما