شناسهٔ خبر: 112690 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز

افشای نقش برخی مسئولان در پرونده سنگین زمین خواری گرگان

زمین خواری نقش برخی مقامات و مسئولین عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از پرونده سنگین زمین خواری روستای زیارت گرگان در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد و گفت: در این روستا بیش از هزار واحد ساخت و ساز غیر مجاز صورت گرفته که متاسفانه برخی از مقامات و مسئولین هم در آن نقش دارند.

به گزارش «نماینده»، عزت اله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش رسیده در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز، زمین خواری و تصرفات اراضی ملی در روستای زیارت شهرستان گرگان گفت: این گزارشات در ستاد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: بر اساس گزارشات واصله در روستای زیارت شهرستان گرگان بیش از هزار واحد زمین خواری صورت گرفته و متاسفانه رد پای برخی از مسئولین و مقامات هم در این زمین خواری و تخلفات مشاهد می شود. عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: عمده تخلفات از سوی افراد غیربومی منطقه انجام شده و این افراد از مناطق دیگر با رجوع به این روستا و تصرف زمین ها بصورت غیرمجاز به ساخت و ساز مبادرت کردند.
یوسفیان تاکید کرد: گزارشهایی که به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی رسیده از سوی مراجع رسمی ارائه شده و متاسفانه در این گزارشات قید شده که برخی از مسوولین و مقامات هم جزو کسانی هستند که ساخت و سازهای غیر مجاز داشتند.
وی با تاکید بر اینکه پرونده سنگینی برای این روستا در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شده، افزود: ما برای بررسی این پرونده از همه مقامات و مسئولین محلی دعوت می کنیم تا جهت بیان نظرات خود، نحوه انجام این تخلفات و مقصران در این زمینه در ستاد حضور یابند. نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسات آینده ستاد این پرونده بررسی و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته خواهد شد.

نظر شما