شناسهٔ خبر: 112678 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

ملت ایران کدخدا نمی‌خواهد

بازدید «سید محمد بیاتیان» عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از پایگاه خبری-تحلیلی نماینده نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی در معرض دید و قضاوت جهانیان قرار گرفت و امروز هم به کدخدا نیازی نداریم زیرا قرآن روشنگر مسیر است.

به گزارش «نماینده» سید محمد بیاتیان روز شنبه در مراسم تجلیل از ایثارگران و فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرداری قزوین که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان استانی در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد اظهارداشت: ملت مقاوم ایران با ایمان و تقوای الهی در مسیر ارزشها گام برمی دارد و در این مسیر از هچ تهدیدی هراس ندارد.

بیاتیان گفت: ملت ایران در گذشته با تبیعت از ولایت فقیه موفق شده از مشکلات و ناملایمات و طوفان های سهمگین که دشمنان ایجاد کرده اند به سلامت عبور کند و امروز نیز به لطف الهی از تحریمها عبور خواهد کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری همچون حکیمی فرزانه همواره نکته های طلایی را به مسئولان یادآوری کرده اند تا از مسیر منحرف نشویم و اگر امروز جایی کم کاری شده کوتاهی از مسئولانی بوده که حق مطلب را به درستی ادا نکرده اند.

بیاتیان تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از هر حربه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند اما به لطف حق با داشتن نعمت رهبری و تدبیر ایشان توانسته ایم از کشور به خوبی دفاع و از مشکلات عبور کنیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: امروز دشمنان با تحمیل فشارهای اقتصادی در صدد آسیب رساندن به نظام از جبهه ای دیگرهستند و فضا را غبارآلود می کنند و با جنگ اقتصادی و فرهنگی به میدان آمده اند که ما نیز باید باید با تقویت اقتصاد خود در این شرایط از طوفان مشکلات و تحریم ها عبور کنیم.

وی یادآورشد: متاسفانه برخی افراد ریشه مشکلات کشور را ناشی از تحریم ها می دانند در حالی که به گفته کارشناسان اقتصادی و سیاسی علت ۷۰ درصد معضلات اقتصادی کشور و رکود تولید ناشی از مدیریت نامناسب است و ربطی به پذیرفتن یا نپذیرفتن برجام ندارد.

کلید حل مشکلات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است

بیاتیان تصریح کرد: در صورت پذیرفته شدن برجام، مطمئن باشید که دشمنان از راه دیگر ورود می کنند و به شیوه ای دیگر کشور را تحریم خواهند کرد و این بار معلوم نیست چگونه کم کاری خود را توجیه خواهیم کرد.

وی گفت: کلید حل مشکلات کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی است و این که برخی توسعه اقتصادی کشور را به موافقت برجام گره زده اند راه به بیراهه بردن و خلاف مسیر شهداست و نشان از سرسپردگی برخی از افراد به دشمنان نظام دارد.

این نماینده مجلس یادآورشد: همانگونه که رهبر انقلاب فرموده اند کلید حل مشکلات کشور در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی است و با تأسی ازراه شهدای انقلاب اسلامی،پیروی از ولایت فقیه و توکل برخداوند متعال می توانیم از همه بحران ها و فتنه ها به سلامت عبور کنیم.

کدخدا نمی خواهیم / قرآن روشنگر مسیر ماست

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: همه دنیا بداند که ایران اسلامی نیازی به کدخدا ندارد زیرا قرآن و اسلام ناب محمدی حامی و پشتیبان و چراغ راه ملت ایران است به اسلام انگلیسی و آمریکایی نیازی ندارد.

بیاتیان گفت: در شرایطی که اکثر کشورهای منطقه مانند بحرین، عربستان، ترکیه، سوریه و عراق گرفتار ناامنی و آتش است، ایران اسلامی جزیره آرامش و امنیت است و حتی مرزهای کشور از پایتخت نیز امن تر است که این امنیت مرهون خون شهداست.

وی بیان کرد: از مسئولان درخواست می کنیم قدرت ایمان و توکل خود را همانند شهدا و ایثارگران تقویت کنند و نگاهشان به بیرون از مرزها نباشد تا موفقیت کشور چون گذشته بیشتر شود.

در پایان از ایثارگران، فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس و دست اندرکاران همایش ابر فیاض تجلیل شد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۱۶:۱۶ 1 2

    الحمدلله یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تعطیلات برگشت.واز خواب بیدار شد. حالا اگر اردشیر خان لاریجانی هم ناراحت شد اشکالی ندارد.یکی از هیچ بیشتر است.
                                

نظر شما