شناسهٔ خبر: 112559 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حقیقت‌پور:

طرح الزام دولت به حفظ منافع ایران در برجام با بیش از ۱۰۰ امضا نهایی شد

حقیقت پور43 نایب رئیس کمیسوین ویژه بررسی برجام از نهایی شدن طرح الزام دولت به حفظ منافع ایران در برجام با بیش از ۱۰۰ امضای نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: این طرح یکشنبه آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

به گزارش «نماینده» منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون بررسی برجام  از نهایی شدن طرح دو فوریتی الزام دولت به حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در برجام خبر داد و گفت: این طرح با امضای بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مردم در خانه ملت نهایی شده و در روز یکشنبه آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.  

وی افزود: براساس این طرح دولت ملزم می‌شود که منافع جمهوری اسلامی ایران در برنامه جامع اقدام مشترک را در نظر گرفته و تحت هر شرایطی آنها را رعایت کند، البته مجلس نیز می‌تواند نحوه اجرای این قانون را نظارت کرده و مورد ارزیابی و واکاوی قرار دهد.

نایب رئیس کمیسیون بررسی برجام تصریح کرد: براساس برنامه‌ریز‌ی‌هایی که انجام داده‌ایم قرار است این طرح پس از قرائت گزارش نهایی کمیسیون برجام در صحن علنی مجلس، تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شود.  

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۱۶:۱۹ 0 0

    برجام قابل اجرا نیست . من گفتم گزارش را ندهید لاریجانی تعدیل کند .حالا میخواهید برجام را اجرا شده فرض کنید .بقول ما لبوفروشهای عوام ---زرشک---.
                                

نظر شما