شناسهٔ خبر: 112532 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز

حرکت زشتی که در پرسپولیس اپیدمی شد!

پرسپولیس 43

به گزارش «نماینده»، پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در تبریز مقابل تراکتورسازی، همه را خوشحال کرد اما در اتفاقی عجیب، مهدی طارمی مهاجم گلزن و ستاره این روزهای پرسپولیس، مصاحبه‌ای در جمع خبرنگاران انجام داد و به نوعی می‌خواست بگوید دوست داشته خودش آن پنالتی که از مدافع برزیلی حریف گرفته بود را به سمت دروازه تراکتورسازی شلیک کند. البته طارمی خیلی زود مدعی شد منظورش چیز دیگری بوده تا مقابل ادامه این جریان که ناخواسته برایش اتفاق افتاده را بگیرد اما اعتراض مهاجمان به مربیان پرسپولیس، اولین بار نبود و آخرین بار هم نخواهد بود.

تادئو بيرون نمي‌آمد
نيم‌فصل دوم از ليگ چهاردهم، يكي از عجيب‌ترين خريدهاي باشگاه پرسپوليس رقم خورد و ژوزف تادئو به اين تيم آمد. در اولين بازي، مشخص شد او اصلاً در حد و اندازه‌هاي پرسپوليس نيست. حميد درخشان سرمربي وقت تيم، اواسط بازي بود كه تصميم به تعويض اين بازيكن گرفت اما هر كاري كرد، تادئو از زمين بيرون نرفت و چند دقيقه‌اي بيشتر در زمين ماند!

پرتاب كفش به سمت كمد
بعد از بازي پرسپوليس مقابل ملوان بندرانزلي در تهران، مهدي دغاغله كه از ملوان به پرسپوليس آمده بود و انتظار داشت مقابل تيم سابق خود بازي كند، از عصبانيت به محض اينكه به رختكن رسيد، كفش‌هايش را با خشم زياد به سمت كمد پرتاب كرد. رفتار او، برايش يك جريمه انضباطي در پي داشت و حميد درخشان تقريباً ديگر هرگز از دغاغله استفاده نكرد.

طعنه‌هاي خلعتبري
محمدرضا خلعتبري نيز شرايط جالبي در فصل سيزدهم داشت. او با انگيزه و حاشيه‌هاي زيادي به پرسپوليس آمد اما پس از مدتي، به يك نيمكت‌نشين در اين تيم بدل شد و خيلي‌ها مي‌گويند به همين خاطر بود كه شانس حضور در جام‌جهاني‌ ۲۰۱۴ را از دست داد. خلعتبري شايد در زمين بازي رفتار پرخاشگرانه‌اي در اعتراض به اين نيمكت‌نشيني‌ها نداشت اما در چند مصاحبه، طعنه‌هايي به كادرفني وقت زد. در پايان ليگ سيزدهم نيز پاي خود را در يك كفش كرد و گفت بايد حتماً از پرسپوليس برود.

كريم و اعتراضات خاموش
كريم انصاري‌فرد در زمان سرمربيگري يحيي گل‌محمدي، اعتراضات خاموشي را نسبت به پست بازي‌‌اش داشت. البته محمد قاضي نيز مثل او هميشه معترض بود كه چرا بايد در پرسپوليس، نيمكت‌نشين شود. اعتراضات كريم خاموش بود و اعتراضات قاضي كاملاً هويدا! البته قاضي قبل از سرمربيگري گل‌محمدي و در زمان مانوئل ژوزه نيز اعتراضات زيادي داشت.

اعتراضات اولادي
مهرداد اولادي در زمان مصطفي دنيزلي به يك نيمكت‌نشين محض بدل شد. پس از آن از روي نيمكت به خاطر خط خوردن از ليست ۱۸ نفره به روي سكوها رفت و از سكوها نيز خيلي زود محو شد. پس از آن براي مدتي به استقلال رفت اما انگار ديگر فوتبال بازي كردن از يادش رفته بود!

قهر و آشتي‌هاي آرفي
اشپيتیم آرفي كه هنوز پرونده شكايتش از باشگاه پرسپوليس به فيفا باز است، در فصل يازدهم مدام قهر مي‌كرد و دوباره به اين تيم برمي‌گشت. او مهاجم خوبي بود اما به اندازه موهاي سرش حاشيه داشت. آنقدر حاشيه‌هايش ادامه يافت تا اينكه به طور كلي، علي دايي او را از ليست تيمش خارج كرد تا خيال همه راحت شود.

هوارمحمد و آن مصاحبه مشهور
در فصل دهم، هوارمحمد كه در پرسپوليس بازي مي‌كرد و علاقه زيادي به حضور در خط حمله داشت، به اين خاطر كه پولش را نداده بودند، در محل تمرين تيم درگيري‌هايي با زلاتكو كرانچار به راه انداخت و از اردوي تيم خارج شد. سپس عليه مسئولان وقت باشگاه، كرانچار و خيلي‌هاي ديگر مصاحبه تندي در خبرورزشي انجام داد و از ايران رفت. اين‌ها فقط بخشي از اعتراض مهاجمان پرسپوليس به سرمربيان اين تيم است.

نظر شما