شناسهٔ خبر: 112474 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد خبر داد

اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاونان چندین وزارتخانه مهمان جنوب کرمان

فرح الله عارفی43 نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:با پیگیری های انجام شده اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاونان چهار وزارتخانه مهمان مردم جنوب کرمان خواهند بود.

به گزارش «نماینده» فرجالله عارفی با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص سفر اعضای کمیسیون عمران ومعاونین چندین وزارتخانه به جنوب کرمان  خصوصا شهرستان های جیرفت وعنبرآباداظهار داشت: اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاونان چهار وزارتخانه برای بازدید از ظرفیتهای جنوب کرمان به این منطقه سفر میکنند.

وی با بیان اینکه این سفر قرار بود یکی دو ماه پیش انجام شود وبه دلایلی به تعویق افتاد افزود: جنوب استان کرمان برای توسعه بهتر و شتاب در تکمیل زیرساختها نیازمند عزم ملی و کشوری است.

وی خاطرنشان کرد:با پیگیریهای صورت گرفته، چهارشنبه این هفته اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاونان چهار وزارتخانه راه و شهرسازی، نیرو، نفت، کشور  معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، آبفا کشور و توانیر برای بازدید چند پروژه عمرانی به جنوب استان سفر میکنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت این سفر اذعان داشت:در این سفر  پیگیری و توجه به ایجاد و فعال شدن زیرساختهای گازرسانی، راهآهن، معابر شهری و روستایی و آب شرب و تکمیل زیرساختهای فرودگاه جیرفت مدنظر بررسی خواهد شد.

عارفی حضور این مقامات در منطقه جنوب استان کرمان را فرصتی مناسب برای دیدن مشکلات و توانمندیهای منطقه دانست و گفت: بازدید میدانی تأثیر بسزایی در تأمین اعتبارات مورد نیاز برای توسعه و آبادانی جنوب استان در مجلس و وزارتخانههای مختلف دارد.

نماینده شهرستان های جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از مناطق مختلف به همراه معاونان وزرا در جلسه جمعبندی این سفر در جیرفت شرکت میکنند تا نتیجه این حضور در منطقه جمعبندی میشود تا برای اجرایی شدن آن توسط دستگاه‏های مختلف وزارتخانهای اقدام شود.

وی افزود:گزارش وجمع بندی نهایی این سفر در اختیار رئیس مجلس شورای اسلامی برای پیگیری ها بیشتر قرار خواهد گرفت.

نظر شما