شناسهٔ خبر: 112327 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تشییع جان باختگان حادثه منا فردا در تهران

حادثه منا 43 رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا فردادر تهران خبر داد و گفت: امشب هواپیمای جمهوری اسلامی ایران برای انتقال اجساد وارد جده می شود.

به گزارش «نماینده»، سید علی مرعشی به برنامه های وزیر بهداشت در مکه اشاره کرد و گفت: دکتر هاشمی وزیر بهداشت، دکتر ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر و قشقاوی معاون کنسولی وزارت امور خارجه صبح امروز وارد مکه شدند و قرار است تا ساعاتی دیگر از سردخانه ای که اجساد در آنها نگهداری می شود بازدید کنند.

 

وی گفت: همچنین دیدار و دلجویی از خانواده های داغدار مفقودین و فوتی ها از دیگر برنامه های وزیر بهداشت است.

 

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، سازمان حج و زیارت، مرکز پزشکی حج و وزارت خارجه مسائلی در مورد زائران مفقودی، فوتی و مجروحان مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. همچنین بازدید از بیمارستان هلال احمر در مکه و بیمارستان های مکه که مجروحین در آن بستری هستند از دیگر برنامه های وزیر بهداشت و هیات های همراه است.

 

مرعشی در پاسخ به اینکه آیا کانتینرهای جدیدی باز شده اند یا خیر گفت: هنوز اطلاع دقیقی از این موضوع نداریم اما از دیروز بازدید از سردخانه های جدید در دستور کار قرار گرفته و کانتینرهای جدید نیز از دیشب به کانتینرهای قبلی اضافه شده و عملیات بازدید آنها در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه هواپیمایی برای انتقال اجساد وارد جده می شود گفت: هواپیمایی از جمهوری اسلامی ایران امشب وارد جده می شود و مراسم تشییع فردا در تهران انجام می شود.

نظر شما