شناسهٔ خبر: 112207 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ندا می‌تواند عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان باشد

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: احزابی که در مجموعه اصلاحات تعریف می‌شوند و برای عضویت به ما درخواست داده‌اند، در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان می‌توانند حضور داشته باشند.

به گزارش «نماینده»، علی محمد‌غریبانی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به فاجعه منا ضمن ابراز تأسف به دلیل این فاجعه اظهار داشت: آنچه در منا اتفاق افتاد اندوه بزرگی را به وجود آورده و از خداوند منان می‌خواهیم به خانواده این جانباختگان صبر و اجر جزیل عنایت فرماید.

 

وی در ادامه در مورد انحلال کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: ما اصلا بحثی در رابطه با انحلال نداریم. یک تعداد وظایف در بعضی از کمیته‌های کاری شورای هماهنگی وجود دارد و ما گفتیم تجمیع شود.

 

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: ما یک تشکیلات اجرایی انتخاباتی خواهیم داشت و به زودی در جلسه آتی مسئول آن را تعیین می‌کنیم. بنابراین کمیته انتخابات شورای هماهنگی به کار خود ادامه خواهد داد و بحث و صحبتی در مورد انحلال و تعطیلی این کمیته وجود خارجی ندارد.

 

غریبانی خاطرنشان کرد: در خبری که در مورد انحلال کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آورده شده بود از ۵ نفر اسم برده بودند که این ۵ نفر اصلا در جلسه اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور نداشتند و این سیاسی کاری بوده است.

 

وی در مورد عضویت حزب ندای ایرانیان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: عضویت احزاب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مقررات و آئین نامه خاصی دارد که با رعایت آن این عضویت‌ها صورت می‌گیرد اما بنا نداریم تا پایان انتخابات هیچ حزب و تشکیلاتی را در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عضویت دهیم.

 

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: البته احزابی که در مجموعه اصلاحات تعریف می‌شوند و برای عضویت به ما درخواست داده‌اند می‌توانند در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان حضور داشته باشند.

 

غریبانی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان جدای از شورای ائتلافی اصلاح‌طلبان است، گفت: ما بحثی با عنوان شورای ائتلافی اصلاح‌طلبان نداشتیم آنچه که مطرح بوده شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان است که تمام اشخاص حقیقی و حقوقی اصلاح‌طلب را شامل می‌شود.

 

وی در مورد همایش سراسری اصلاح طلبان در آینده نزدیک تصریح کرد: طبیعی است که اصلاح‌طلبان باید احزاب و تشکیلات خود در سراسر کشور را هماهنگ و توجیه کنند بنابراین قطعاً نیاز به کنگره و نشست‌هایی با مجموعه اصلاح‌طلبان در سراسر کشور داریم.

 

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: درمورد زمان و مکان برگزاری همایش سراسری اصلاح طلبان در جلسه شورای عالی سیاست گذاری بحث و مشخص خواهیم کرد.

نظر شما