شناسهٔ خبر: 112192 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

رسیدگی به قیمت و کیفیت خودرو در دستور کار مجلس

مجلس 43 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به قیمت و کیفیت خودرو در دستور کار مجلس است.

به گزارش «نماینده»، سعید زمانیان دهکردی اظهار کرد: هفته گذشته نیز به موضوع کیفیت و قیمت خودرو پرداخته شد اما به طور کلی این موضوع در دستور کار مجلس است.
وی ادامه داد: در حال حاضر چند پرسش مطرح است که کیفیت و قیمت در کجای صنعت ایران به ویژه صنعت خودروسازی قرار دارد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: متاسفانه شاهد تولید خودرو گران و بی کیفیت هستیم که این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، البته مجلس نیز به این موضوع می پردازد.
زمانیان دهکردی گفت: تاکید ما به خودروسازان این است که اگر خواهان ادامه فروش محصولات خود هستند اصلاح قیمت و کیفیت را به طور حتم در دستور کار داشته باشند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه امروزه مردم خودروی صفر از کارخانه تحویل می گیرند و سریعاً باید قطعات آن را به دلیل خرابی تعویض کنند.

مجلس آمادگی رسیدگی به موضوع خودرو را دارد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون جلسه ای با خودروسازان و قطعه سازان در اتاق اصناف داشتیم و اکنون مجلس آمادگی این را دارد که در جهت ساماندهی وضعیت موجود به منظور حمایت از تولید داخلی کمیته ویژه ای را انجام دهد.
عبدالکریم رجبی افزود: رسیدگی به موضوع اصلاح قیمت و کیفیت خودرو و همچنین حمایت از تولید داخل سه مقوله بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه ای صورت گیرد.

نظر شما