شناسهٔ خبر: 112018 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بچه ها زود برید تو این سایت به "نعم" رای بدید

شبکه مجازی تصمیمی بزرگ که کاربران فضای مجازی با خوش خیالی قصد دارند با یک نظر سنجی که هیچ پایه و اساسی ندارد به اجرا در آورند.

به گزارش «نماینده» بی کفایتی مسئولان سعودی در برپایی مراسم حج تمتع در سال ۹۴ و کشته شدن نزدیک به ۲۰۰۰ نفر از ابتدای این مناسک، اعتراض های بسیاری را از سوی جامعه مسلمانان در پی داشته است.

برخی از منتقدان و مسئولان کشورهای اسلامی ضمن درخواست پذیرش مسئولیت فاجعه توسط دولت سعودی، خواستار سهیم شدن کشورهای اسلامی در مدیریت و اداره مناسک حج شدند.

سایت

 

بر این اساس سایت الحره نظر سنجی را برای اداره حج توسط کشور های اسلامی برگزار کرده که از کاربران جهت شرکت در آن دعوت نموده است.

نکته جالب توجه گردانندگان این سایت هستند که از خاک آمریکا جهت انتشار و پخش اخبار منطقه در سال ۲۰۱۴ برای راه اندازی  این سایت منصوب شده اند و برپایی چنین نظر سنجی جای تامل دارد، چرا که علت اصلی برپایی این سایت و اقدامش در نظر سنجی مشخص نیست اما نکته مهم بعید بودن تاثیر نتایج آن در انتقال مدیریت این گردهمایی بزرگ مسلمین است.

 

سایت

 

نکته دیگری که از این تبلیغات می توان دریافت بالا بردن آمار بازدید جهت رسیدن به اهداف مورد نظر گردانندگان سایت است.

سایت

 

کاربران ایرانی در فضای مجازی با توجه به عصبانیت موجود بخاطر رویداد این فاجعه عظیم به سبب بی کفایتی خاندان آل سعود با اطلاع رسانی در باب این نظر سنجی به خیال عزل کردن خاندان آل سعود از مدیریت مناسک حج تلاش می کنند و از طرف دیگر حساسیت ایرانیان نسبت به این فاجعه و ورود احساسی آنها می تواند تله ای برای ضربه های دیگر آل سعود به ملت ایران باشد.

نظر شما