شناسهٔ خبر: 111936 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مخالفت مجلس با کلیات طرح اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی

صحن مجلس/2 وکلای ملت به کلیات طرح اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی و فرزندان شهدای غیرایرانی رای مخالف دادند.

به گزارش «نماینده» نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه ۵ مهر به کلیات طرح اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی و فرزندان شهدای غیر ایرانی رأی مخالف دادند.

بر این اساس از مجموع ۱۹۸ نماینده حاضر در صحن مجلس، ۷۴ نفر رای موافق، ۸۴ نفر رای مخالف و ۱۲ نماینده به طرح مذکور که دو فوریت آن در جلسه علنی گذشته مجلس تصویب شده بود رای ممتنع دادند.

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۴-۰۷-۰۵ ۱۷:۲۲ایرانی 0 0

    درود خدا  بر نمایندگان  هوشیار  مجلس  شورای اسلامی !  تابعیت  تنها از راه خون پدر منتقل می شود و بس !  دادن تابعیت از راه حضور در خاک  در برخی کشورهای بی هویت غربی دلیلی موجه  برای پیروی  ایران نمی شود ! یعنی نباید میان ایرانی اصیل  که پدر در پدر  اصالتاً هویت ایرانی دارد  با  یک بیگانه غیر مجاز سوء استفاده گر و فرصت طلب نفوذی   که  غیر مجاز از مرز ها گذشته و دزدانه در ایران زندگی می کند و زن ایرانی را فریفته تا اقامت بگیرد  فرقی باشد !!؟؟ فرزند این بیگانه فردا با شناسنامه ایرانی !!! بزرگترین ضربات امنیتی را به ایران و به نفع وطن اصلی اش  وارد خواهد کرد !! مشکل  سهل انگاری ما در کنترل مرزها و  رخنه  سیل آسای  بیگانگان غیر مجاز به درون شهرها با ندادن خدمات به بیگانگان غیر مجاز و بالا بردن هزینه  های حضور  برایشان !! حل می شود تا دیگر هوس تجاوز به مرزهای ایران را نکنند ! و خودشان خسته شوند و  به کشورشان بازگردند !!!و... نه اینکه با دادن هویت ایرانی به بیگانه  راه  چیرگی و تسلط اتباع  بیگانه را بر مقدرات  ایران هموار سازیم ! نباید  بخاطر  مشکل  بی هویتی  1 میلیون  بیگانه زاده  به هویت  75 میلیون ایرانی تبار خیانت کنیم و امنیت فردای ایران را تباه نماییم !
                                
  • ۱۳۹۴-۰۷-۰۵ ۲۱:۵۰یه محروم 0 0

    شما شکمت سیره چه خبر داری از دل مادر ایرانیه من و بچه های بدون مدرکش!!!
                                

نظر شما