شناسهٔ خبر: 111718 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افضلی‌فرد مطرح کرد

ابطال انتخابات شورای روستای ارمند استان چهارمحال و بختیاری/ استاندار برای ابطال تعلل می‌کند

مصطفی افضلی‌فرد43 سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: انتخابات شورای روستای ارمند چهارمحال و بختیاری از سوی مراجع ذیربط باطل اعلام شد که این موضوع در جلسه هفته ‌جاری کمیسیون بررسی خواهد شد.

به گزارش «نماینده» مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقلب صورت گرفته در انتخابات شورای روستای ارمند استان چهارمحال و بختیاری گفت: هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها و ستاد انتخابات کل کشور ابطال انتخابات شورای این روستا در دوره اخیر را اعلام کردند و شورای این روستا از ابتدا به صورت قانونی شکل نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه استاندار چهارمحال و بختیاری در ابطال این انتخابات تعلل و سهل‌انگاری کرده و این در حالی است که رسماً این موضوع به وی از سوی مراجع ذیربط ارسال شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: بناست تا دوشنبه هفته جاری به منظور بررسی این موضوع جلسه‌ کمیسیون اصل 90 با حضور قائم‌مقام و معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور و استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شود تا مدعوین نسبت به این مسئله پاسخگو باشند که به رغم اذعان مسئولین و اینکه مستندات همگی گویای این مسئله است که باید انتخابات انجام شده ملغی اعلام شود چرا در اجرای قانون و صیانت از حقوق مردم کوتاهی صورت گرفته است.

نظر شما