شناسهٔ خبر: 111499 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ای کاش تولد ۳۰ سالگی‌ام بود

پروین: مشکل مالی حل شود، پرسپولیس با برانکو جزو چهار تیم اول خواهد شد

پروین سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئن هستم در صورت حل شدن مشکل مالی، پرسپولیس در پایان فصل جزو چهار تیم اول خواهد بود.

به گزارش «نماینده» علی پروین در خصوص جشن تولدش گفت: هر سال رفقای ما این کار را می‌کنند و زحمت زیادی کشیدند. یک روز مانده به تولد من همیشه از این کارها می‌کنند، اما فقط پیر شده‌ام و ای کاش تولد ۳۰ سالگی‌ام بود.

پیشکسوت پرسپولیس که جشن تولد ۶۹ سالگی‌اش را پشت سر گذاشت درباره اینکه در این مدت زندگی‌اش چگونه بوده، گفت: خوب بوده و در این چند سال همیشه زندگی خوبی داشتم، اما کاش جوان‌تر بودم.

وی در خصوص اینکه به برانکو ایوانکوویچ هنگام خروجش از جشن تولد اعلام کرد از او در پرسپولیس حمایت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این حرف را به او زدم و همیشه هم به برانکو گفته‌ام که از او حمایت می‌کنم. به نظرم مربی خوبی است و فقط اگر کمی مشکلات مالی باشگاه حل شود و مدیریت بهتری در باشگاه باشد، می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. تیم این فصل جوان و خوب است و نیاز به زمان دارد تا بهتر شود.

پروین در ادامه درباره اعلام حمایتش از برانکو اظهار داشت: دیروز و پریروز هم اعلام حمایت کرده بودیم و حتی به بچه‌ها هم گفتم که باید از برانکو حمایت کرد. اگر مشکلات مالی نباشد مطمئناً وضعیت بهتر خواهد شد.

سرمربی پیشین پرسپولیس تأکید کرد: وقتی مشکل مالی نباشد، باعث می‌شود حاشیه‌ها کمتر شود و من مطمئن هستم در صورت حل شدن مشکل مالی، پرسپولیس در پایان فصل جزو چهار تیم اول خواهد بود.

نظر شما