شناسهٔ خبر: 111436 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دعوت انتخاباتی جبهه پیروان از سه چهره اصولگرا برای پیوستن به شورای هماهنگی

سخنگوی جبهه پیروان گفت: جامعه روحانیت از قالیباف، رضایی و ولایتی برای پیوستن به شورای هماهنگی اصولگرایان دعوت خواهد کرد و آنها شاکله این شورا را تشکیل می‌دهند.

به گزارش «نماینده»، سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به تشکیل هیات رئیسه این جبهه در روز گذشته اظهار داشت: در این جلسه ستادها و کمیته‌های جبهه گزارش فعالیت‌های خود را ارائه دادند و آقای باهنر دبیرکل جبهه پیروان نیز همچنان مشغول پیگیری و رایزنی برای شورای هماهنگی اصولگرایان است.

سجادی با بیان اینکه در این زمینه رایزنی‌هایی با دبیرکل جامعه روحانیت و حجت‌الاسلام تقوی صورت گرفته است و آنها با کلیات موضوع موافق بوده‌اند یادآور شد: ما از ظرفیت همه اصولگرایان و شخصیت‌های موثر از جمله ظرفیت آیت‌الله مصباح استفاده خواهیم کرد.

سخنگوی جبهه پیروان تصریح کرد: باید با ائتلاف و اتحاد حداکثری اصولگرایان ما در انتخابات به یک «فهرست واحد» برسیم.

وی در خصوص اقدامات مصداقی در این زمینه توضیح داد: قرار است دبیران کل احزاب و تشکل‌های اصولگرا از اعضای این شورا باشند و توسط روحانیت مبارز انتخاب شوند، وقتی این مسئله صورت گرفت به جز ۱۸ تشکل که عضو جبهه هستند نمایندگان جبهه پایداری، ایثارگران و تحول‌خواهان و نیز شخصیت‌های بانفوذ اصولگرایی از جمله آقایان ولایتی، رضایی و قالیباف از مصادیق شورای هماهنگی خواهند بود که از بین آنها یک هیات امنای ۱۰-۱۵ نفره تشکیل می‌شود و اقدامات عملی را سامان می دهد.

سجادی با بیان اینکه از بین این سه نفر خودشان یا نمایندگان آنها در جلسات شورای هماهنگی حضور خواهد یافت یادآور شد: قرار است از جامعه روحانیت با این افراد صحبت شود و در واقع آنها دعوت‌شدگان و شاکله شورای هماهنگی را تشکیل می‌دهند که از میان این افراد یک جمع کوچک‌تر به عنوان هیات امنا تشکیل می‌شود که طرح‌های شورا از جمله فهرست واحد و شعارهای شورای هماهنگی  را اجرایی می‌کند.

نظر شما