شناسهٔ خبر: 111312 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بهترین بازیکن دیدار ایران و ازبکستان انتخاب شد

فرشته کریمی بعد از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و ازبکستان، گفت: تمام بازیکنان ایران شایسته کسب این عنوان هستند.

به گزارش «نماینده»، فرشته کریمی، زننده دو گل از ۹ گل ایران مقابل ازبکستان در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد.

کریمی در اینباره به سایت فدراسیون فوتبال، گفت: از اینکه توانستم عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شوم، خیلی خوشحالم. بازیکنان ایران همگی بهترین بودند و خوشحالم که توانستم این عنوان را کسب کنم. به غیر از من تمامی بازیکنان شایسته کسب این عنوان هستند.

وی درباره بازی ایران و ازبکستان تاکید کرد: بازی سختی بود اما دفاع خوب بازیکنان و اجرای برنامه‌های کادر فنی باعث شد تا مرحله به مرحله پیش برویم و بتوانیم پیروز میدان شویم.

کریمی درباره دیدار تیم ملی مقابل مالزی که فردا چهارشنبه برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم مالزی یکی از پدیده‌های مسابقات است و بازیکنانش روز به روز بهتر می‌شوند. طبق اطلاعاتی که دارم بازیکنان این تیم مرتبا در مسابقات مختلف و تورنمنتهای بین المللی شرکت می‌کنند و همین امر باعث شده که موفقتر از گذشته باشند.

بازیکن تیم ملی فوتسال زنان ایران با تشکر از حمایت‌های فدراسیون فوتبال، در پایان گفت: رقابت در مرحله یک چهارم با تیم های ویتنام، تایلند و یا چین بسیار سخت است. برایمان فرقی نمی‌کند با کدام تیم به رقابت بپردازیم هدفمان کسب بهترین نتیجه در بازیها و حضور در فینال است.

نظر شما