شناسهٔ خبر: 111261 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور

انتظار رحمانی فضلی از استانداران چیست؟

وزیر کشور با بیان اینکه اگر ما در حوزه امنیتی موفق نبودیم امید دشمنان در برهم زدن شرایط امنیتی کشور افزایش می‌یافت، گفت: استانداران نهایت تلاش و حساسیت خود را برای افزایش توانمندی‌های امنیتی در کشور داشته باشند.

به گزارش «نماینده»، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست استانداران اظهارداشت: علیرغم همه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات سازمان‌یافته ای که توسط دشمنان و با هدف گذاری‌های خاص علیه ایران صورت می‌گیرد، با همکاری نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی کشور و همچنین هوشمندی ملت، کشور عزیزمان در شرایط امنیتی مطلوبی قرار دارد.

وزیر کشور با توجه به تهدیدات نرم داخلی و خارجی، بر تقویت پیگیری و رصد شرایط سیاسی و اجتماعی کشور تأکید کرد و گفت : توجه به ایران در عرصه بین المللی، سرمایه گذاری، ارتباطات و تعامل با سایر کشورها، مرهون برقراری شرایط امنیتی مناسب در کشور است. موفقیت

وی ادامه داد: هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی مناسب رئیس‌جمهور، مقاومت و استقامت مردم و تلاش نیروی‌های امنیتی و انتظامی در کشور و شما استانداران به عنوان روسای شورای تأمین استان ها، قطعاً نقش بسزایی در ایجاد این شرایط دارد.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه استانداران نهایت تلاش و حساسیت خود را برای افزایش توانمندی‌های امنیتی در کشور داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر ما در حوزه امنیتی موفق نبودیم امید دشمنان در برهم زدن شرایط امنیتی کشور افزایش می‌یافت.

رحمانی فضلی خطاب به استانداران و بویژه در مناطق شرق و غرب توصیه کرد، تا نهایت تلاش، دقت و حساسیت خود را برای افزایش توانمندی های امنیتی، چه در حوزه نرم‌افزاری و چه در حوزه سخت‌افزاری در کشور داشته باشند که البته سایر استانداران نیز در فضای داخلی کشور همان میزان حساسیت را خواهند داشت.

نظر شما