شناسهٔ خبر: 111260 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دوچرخه‌سواری رحمتی و غیبت مظلومی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت نکرد.

به گزارش «نماینده»، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل نفت تهران ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز سه‌شنبه در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

* پرویز مظلومی، حنیف عمران‌زاده و هرایر مگویان غایبان تمرین امروز بودند. سرمربی استقلال همانطور که روز گذشته اعلام کرده بود به دلیل این که قصد دارد استراحت کند در  تمرین شرکت نکرد. عمران‌زاده نیز به دلیل کاری که در شرکت ثبت‌احوال داشت با کسب اجازه از کادر فنی در تمرین حضور نداشت.

* تمرین با صحبت‌های مجید صالح آغاز شد. مربی استقلال با اشاره به دیدار آبی‌پوشان مقابل نفت تهران نکاتی از این بازی را به بازیکنان گوشزد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه پس از بازی با راه‌آهن لیگ برتر به مدت ۳ هفته تعطیل خواهد بود، به نحوه آماده‌سازی بازیکنان اشاره کرد و گفت: بازیکنان امید در اردوی تیم امید خودشان را آماده می‌کنند و ملی‌پوشان در تیم ملی بزرگسالان، بنابراین شرایط به گونه‌ای است که باید محکم‌تر قدم برداریم و با جدیت تمرین کنیم. هر چقدر که محکم‌تر باشیم مصدومیت‌ها کمتر می‌شود.

* بازیکنانی که مقابل نفت تهران به میدان رفته بودند به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان زیر نظر مربیان استقلال کارهای تاکتیکی انجام دادند.

* مهدی رحمتی زودتر از همه بازیکنان در زمین شماره ۲ حضور پیدا کرد و به  تمرین اختصاصی با یک دوچرخه پرداخت. دو دستگاه دوچرخه به استقلال داده شده تا بازیکنان بتوانند از آن استفاده کنند. به همین خاطر رحمتی امروز مشغول دوچرخه‌سواری بود. دروازه‌بان استقلال همراه بازیکنان تمرین نکرد و به هنگام آغاز تمرین زمین شماره ۲ آزادی را ترک کرد.

* امین حاج‌محمدی، محسن کریمی و روزبه چشمی به پزشک استقلال اعلام کردند که احساس درد می‌کنند و به همین منظور به دویدن دور زمین مشغول شدند.  

* یکی از نکات قابل توجه تمرین استقلال این است که بازیکنان هنگامی که سوت آغاز تمرین زده می‌شود، همه با هم از رختکن به سمت محل تمرین می‌روند و قرار نیست هر بازیکنی به صورت جدا وارد زمین شود. ضمن اینکه فرزاد مجیدی به کادر پزشکی اعلام کرد که پرویز مظلومی گفته لباس‌ تمرینات باید همانطوری باشد که از قبل اعلام شده است و اینطور نباشد که یک روز از رنگ طوسی استفاده شود و روز بعد از رنگ سفید.  

* فرزاد مجیدی به هنگام آغاز تمرین از همه بازیکنان خواست که دور هم جمع شوند و با دست زدن تمرین را آغاز کند. مربی استقلال همچنین توپی را به سمت سیروس دین‌محمدی زد که به شوخی به سایر مربیان گفت که باز هم سیروس استارت زد.  

* آرش برهانی با وجود اینکه روز گذشته در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار نداشت اما با روحیه بالایی در تمرین حضور پیدا کرده بود و با بازیکنان تیمش شوخی می‌کرد.  

* با تصمیم کادرفنی تمرینات استقلال از فردا پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

* نتایج ضعیف تیم ملی والیبال در لیگ جهانی باعث تعجب آبی‌پوشان شده بود و آنها در این زمینه صحبت می‌کردند.  

* هنگامی که تمرین آغاز شده بود چند نفر که ظاهراً از کارکنان مجموعه ورزشی آزادی بودند از وسط زمین قصد عبور کردن داشتند که فرزاد مجیدی با صدای بلند از آنها خواست بیرون بروند اما آنها توجهی به حرف‌های مربی استقلال نکردند که این مسئله باعث ناراحتی مربی استقلال شد.

* ریوالدو در تمرین عصر امروز استقلال شرکت کرد.

نظر شما