شناسهٔ خبر: 110890 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

افزایش دمای کشور در روزهای آینده

هواشناسی 43 مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید در شرق، افزایش دما و حاکمیت جوی آرام در اغلب نقاط کشور خبر داد.

به گزارش «نماینده»، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در پاره‌ای نقاط استان‌های کرمان، شمال هرمزگان و غرب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: سه روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور رخ خواهد داد که یکشنبه و دوشنبه در بعضی ساعات در شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل، همراه با طوفان گرد و خاک خواهد بود. در سایر نقاط کشور طی روزهای آینده جوی آرام برقرار خواهد بود و همچنین دما در روزهای آینده در اغلب نقاط کشور افزایش می‌یابد.
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران، اظهار کرد: آسمان تهران امروز، صاف در بعدازظهر وزش باد و رشد ابر، در ارتفاعات با احتمال بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای ۲۶ و ۱۷ درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان این شهر در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ۳۰ و ۳۱ شهریور، صاف در بعدازظهر وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات با بیشینه و کمینه دمای "١٨ و ۲۷" و " ۱۹ و ۲۸" درجه سانتیگراد خواهد بود.

نظر شما