شناسهٔ خبر: 110846 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برگزاری ۴۰ جلسه "وحدت‌" میان سه تشکل اصول‌گرا / لاریجانی به شبهات پاسخ دهد

نشست سه جانبه/2 سخنگوی جمعیت ایثارگران تأکید کرد: امیدواریم همه دوستان اصول‌گرا از جمله آقای لاریجانی به این نکته توجه کرده و به شبهات پاسخ دهند و با مواضع شفاف و صریح خود نشان دهند که به‌دنبال وحدت در جریان اصول‌گرایی هستند.

به گزارش «نماینده»، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به انتخاب آیات مصباح یزدی، یزدی و موحدی‌کرمانی به‌عنوان فصل‌الخطاب پایداری، مؤتلفه و ایثارگران، اظهار داشت: این موضوع که سه فقیه بالای سر سه تشکل حضور داشته باشند، دستاورد مهمی است؛ در واقع جریان اصول‌گرایی به مرجعیتی رسیده و همه قبول کرده‌اند که هرچه این سه بزرگوار بگویند، فصل‌الخطاب باشد.

وی ادامه داد: فصل‌الخطاب قرار گرفتن آیات مصباح‌یزدی، یزدی و موحدی‌کرمانی دستاورد بزرگی محسوب می‌شود و این سه تشکل نیز روز به روز به این موضوع در صحنه عمل نزدیک‌تر می‌شوند؛ این موضوع امید و حرکت را در اردوگاه اصول‌گرایان زیاد می‌کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به اختلاف‌افکنی‌های اصلاح‌طلبان در اردوگاه اصول‌گرایی، افزود: روشن است که رقیب می‌خواهد به وحدت اصول‌گرایان آسیب بزند و مهمترین ابزار آنها نیز جنگ رسانه‌ای است، اما نیروهای حزب‌اللهی هوشیار و هوشمند هستند.

فروزنده از برگزاری ۴۰ جلسه با محوریت وحدت و همگرایی اصول‌گرایان میان سه تشکل مؤتلفه، پایداری و ایثارگران خبر داد و گفت: سه تشکل مؤتلفه، پایداری و ایثارگران شروع‌کننده کار بوده‌اند و استراتژی اصلی ما این است که به وحدت حداکثری برسیم و همه اصو‌ل‌گرایان را دور یک چتر واحد جمع کنیم. هم‌اکنون نیز همین مسیر دنبال می‌شود و به‌زودی آثار و نتایج آن را خواهیم دید.

وی تأکید کرد: هر فردی نظرات فقها را به‌عنوان فصل‌الخطاب نپذیرد در حقیقت در پازل دوم خردادی‌ها بازی کرده است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه آقای لاریجانی گفته که نسبت به فقها اعتقاد و باور دارد، افزود: آقای لاریجانی و سایر اصول‌گرایان باید بدانند که جریان دوم خرداد تلاش می‌کند روی هر کسی که ظرفیتی در جریان اصول‌گرایی دارد، عملیات انجام دهد، لذا همه اصول‌گرایان باید مراقب باشند و با صراحت مواضع خود را بیان کنند و نشان دهند که وحدت اصول‌گرایان و تبعیت از فقها برایشان مهم است.

فروزنده گفت: انتخابات یک امتحان است و این مقطع نیز می‌گذرد و اگر فرد یا گروهی به وحدت اصول‌گرایان کمک کند خیر دنیا و آخرت نصیب‌شان می‌شود و میان مؤمنان محبوب می‌شوند و اگر کسی به این مسئله توجه نکند، در صحنه اجتماعی آسیب می‌بیند.

وی تأکید کرد: امیدواریم همه دوستان اصول‌گرا از جمله آقای لاریجانی به این نکته توجه کرده و به شبهات پاسخ دهند و با مواضع شفاف و صریح خود نشان دهند که به‌دنبال وحدت در جریان اصول‌گرایی هستند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی سوابق خوبی دارد و ما یادمان نرفته که جریان دوم خرداد در صدا و سیما چه برخوردی با او داشتند و روشن است که این جریان آقای لاریجانی را حتی یک دقیقه به‌عنوان رئیس مجلس تحمل نمی‌کند، لذا وی باید به این واقعیت توجه داشته و کمک کند که جریان اصول‌گرا زودتر به وحدت برسند.

 

نظر شما