شناسهٔ خبر: 110840 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تشکیل جلسات احمدی نژادی ها در ولنجک

مشاور رئیس جمهور سابق: جلسات تبیین گفتمان امام و انقلاب هرازگاهی به مناسبت های مختلف تشکیل می شود و دو ساختمان هم برای تشکیل جلسات بیشتر نداریم که در ولنجک و جنت آباد است.

به گزارش «نماینده»، علی اکبر جوان فکر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله خزعلی در مدرسه عالی شهید مطهری، در جمع خبرنگاران درباره برنامه رئیس جمهور سابق برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری ۹۶، اظهار داشت: آقای احمدی نژاد در انتخابات مجلس هیچ حضوری ندارد.

وی افزود: ایشان در رابطه با فعالیت های انتخاباتی، ادای تکلیف می کند؛ اگر تکلیفی برای ایشان به وجود بیاید، انجام وظیفه می کند و این فقط مربوط به انتخابات نیست.

مشاور رئیس جمهور سابق ادامه داد: البته ایشان اعلام کرده است که فعلاً برنامه ای برای انتخابات ندارد و در حال حاضر تنها تلاش وی، تبیین گفتمان امام و آرمان های انقلاب است و هیچ هدف دیگری در حال حاضر برای آقای احمدی نژاد اولویت دارتر نیست.

جوان فکر در پاسخ به این سوال که آیا آقای احمدی نژاد از فهرست انتخاباتی مشخصی حمایت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: نه، چنین چیزی در برنامه ایشان نیست.

وی درباره وضعیت حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ نیز تصریح کرد: ایشان باید به تکلیف برسد؛ در حال حاضر هیچ تکلیفی احساس نمی کند.

مشاور رئیس جمهور سابق خاطرنشان کرد: جلسات تبیین گفتمان امام و انقلاب هرازگاهی به مناسبت های مختلف تشکیل می شود و دو ساختمان هم برای تشکیل جلسات بیشتر نداریم که در ولنجک و جنت آباد است.

نظر شما