شناسهٔ خبر: 110824 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آمریکا و صهیونیست به عنوان مستکبر این عالم غیرقابل اعتماد هستند

فرح الله عارفی43 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آمریکا و صهیونیست به عنوان مستکبر این عالم غیرقابل اعتماد هستند امروز بایستی همه ما با وحدت کلمه پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

به گزارش «نماینده» فرج‌الله عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز (۲۹ شهریور ۹۴) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی را بر همه فرهنگیان و دانش‌آموزان محترم تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: آمریکا و صهیونیست به عنوان مستکبر این عالم غیرقابل اعتماد هستند امروز بایستی همه ما با وحدت کلمه پشت سر مقام معظم رهبری و فرمایشات و دستورات حضرت ایشان از نظام جمهوری اسلامی که حاصل هزاران خون شهید بزرگوار ما است دفاع کنیم. ملت ما در طول تاریخ بعد از انقلاب اثبات کرده است با صبر  مقاومت و در مقابل همه کاستی‌ها و کمبودها از تمامیت عزت و شرف خود دفاع کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: همه ما توجه کنیم که وظیفه ما این است که این ملت بزرگ، شریف و قدرشناس و قدردان که پشت‌سر ولی امر مسلمین حرکت می‌کنند و تلاش می‌کنند خدمت می‌خواهند این ملت به جای سیاسی‌کاری ما خدمت می‌خواهند. امروز شاهدیم متأسفانه برخی از مسئولین ما به جای پرداختن به خدمت به مردم دستگاه‌ها و ادارات خود را تبدیل به ستاد انتخاباتی کرده‌اند من امروز اسم از کسی نخواهم آورد ولی مستند عرض می‌کنم اگر چنانچه مسئولان عزیز در سراسر کشور مخصوصاً در استان کرمان دست از این رفتار بچه‌گانه و دخالت در حق مسلم ایران که انتخاب است برندارند بدانند که پشت همین تریبون در خانه ملت اسم آنها را خواهیم آورد.

عارفی اضافه کرد: خیلی متأسفم که این مطلب را عرض می‌کنم برادران عزیز مردم ما امروز نوکر می‌خواهند نه آقا، بعضی‌ها دخالت در حقوق مردم می‌کنند این دخالت بی‌جا و غیرقانونی است مردم انتخاب‌گر هستند این مردم هستند که رئیس جمهور و نماینده را انتخاب می‌کنند، شما چه کاره هستید که می‌روید مردم، دهیاران و دستگاه‌های اجرایی را برای انتخابات تهدید می‌کنید. اگر دست از این کار و رفتار دخالت‌گونه و تألم‌مأبانه خودتان برندارید این مجلس قطعاً با شما برخورد خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برادران عزیز، وزرای محترم، رئیس جمهور محترم و استاندار محترم سال گذشته سال عزای کشاورزان ملت ایران بود، سال گرفتاری، رنج و مشقت آنها بود، امسال کاری بکنیم، از همین الان تدبیر کنیم، تدبیر اینجاست تدبیر در کجا به درد ملت ایران می‌خورد جای تدبیر اینجاست بنشینید برنامه‌ریزی کنید و برای کشت زراعی سال ۹۴ و ۹۵ برنامه‌ریزی کنید ما سال آینده شاهد نباشیم هزاران تن محصولات را جمع و انبار بکنند و متأسفانه نابود بکنند ما خواهش می‌کنیم عزیزان از همین امروز توجه بکنند کشاورزان ما بدهکار و گرفتار هستند قانون ابلاغ شده است. من البته گلایه از مجلس دارم آوردن قید شرط باعث شده که نه بانک‌ها و نه دولت هیچ کدام در زمینه استمهال وام کشاورزان اقدام نمی‌کنند اکنون کشاورزان ما پول ندارند در منطقه ما نیز کشاورزان اعلام کردند که قادر به تولید محصول نیستند چرا که پول ندارند اگر این اقدام انقلابی مجلس با حذف این کلمه (شرط) قطعاً ما امسال شرایط بهتری داشتیم

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس ضمن گلایه از دولت گفت: رانندگان تاکسی در منطقه ما به علت نداشتن گاز متأسفانه از حق خود محروم شدند چرا این زحمت‌کشان و بیچاره‌ها که امروز زحمت کشیده و در خدمت مردم هستند از حق خود محروم شوند ما تقاضا داریم که دولت حق گذشته آنها را بپردازد. ادارات آموزش و پرورش به جای استفاده از نیروهای پیش‌دبستانی و خرید خدمت یا شرکتی از نیروهای بسته حمایتی که قانون به بکارگیری آنها را منع کرده است متأسفانه استفاده می‌کند و این غیرقانونی است. امروز در کشور از ما قانون را می‌خواهند نه بی‌قانونی.

وی در خاتمه مشکلات حوزه انتخابی خود را مورد بحث قرار داد و از مسئولان مربوطه خواستار رسیدگی آنها شد.

نظر شما