شناسهٔ خبر: 110749 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فرهنگ نیوز

با چه کتاب‌هایی غدیر را بشناسیم؟

کتاب43 انتشارات «دلیل ما» با توجه به اهمیت عید غدیر و ابعاد متفاوت این واقعه عظیم، سیر مطالعاتی غدیر شناسی را در دو مقطع مقدماتی و تکمیلی ارائه کرده است.

به گزارش «نماینده»، عید غدیر در پیش است؛ عیدی که یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ اسلام در آن رقم خورد و شیعه برای اثبات حقانیت گفتار و کردار خود به آن به عنوان یک سند و واقعیت مهم استناد می‌کند. به همین دلیل است که غدیر را باید ببینیم و بفهمیم و بشناسیم و از چیستی و چرایی و چگونگی‌اش با خبر باشیم.

امروز مخاطبان و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی با حجم بالایی از عناوین مذهبی رو به رو هستند که هر سال وارد بازار نشر می‌شوند و شناسایی کتاب خوب از این میان و یافتن مسیر صحیح برای مطالعه، کاری دشوار است. همچنین برای برای افرادی که دنبال خواندن کتاب هستند، همیشه این یک دغدغه بوده است که: «از کجا شروع کنم؟ و چه بخوانم»؟

سیرهای مطالعاتی در پاسخ به این نیاز طراحی شده تا به کتاب خواندن علاقمندان جهت بدهند و در رسیدن به مقصود راهنمایی کنند. مطالعه هوشمند و هدفمند، اصل اساسی برای تولید و تدوین سیرهای مطالعاتی مذهبی در مناسبت های گوناگون است.

انتشارات دلیل ما برای اولین بار اقدام به ارائه سیر مطالعاتی مقدماتی و تکمیلی «غدیر شناسی» کرده است.

دلیل ما با توجه به اهمیت غدیر و ابعاد متفاوت این واقعه عظیم، سیر مطالعاتی غدیر شناسی را در دو مقطع مقدماتی و تکمیلی ارائه کرده است تا مخاطبان  بتوانند با ۱۰ کتاب درباره غدیر، آنچه درباره «ایام الولایه» نیاز دارند در دسترس داشته باشند.
این نشر سیر مطالعاتی مقدماتی را با ۵ عنوان کتاب (برکه ای بر فلک نازد، متن و ترجمه خطبه غدیر، پاسداشت غدیر، حدیث مهر در بلور شعر، غدیر برترین عید امت) به قیمت ۱۲هزار و ۴۰۰ تومان و سیر مطالعاتی تکمیلی را با ۵ عنوان کتاب (قرآن نامه غدیر، گذری بر آموخته ها و پیام های غدیر، غدیر در روایت قلم، تجلی غدیر در عصر ظهور، غدیر کجاست؟) به قیمت ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه کرده است و برای خریداران هر دو سیر مطالعاتی «ارسال رایگان پستی» را هم به عنوان عاملی مشوق در نظر گرفته است.

نظر شما