شناسهٔ خبر: 110615 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رضایی در دیدار با خانواده مرحوم جهان آرا:

اگر بخواهیم افرادی همچون مرحوم جهان‌آرا را پیدا کنیم باید با ذره‌بین بگردیم

رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز اگر بخواهیم افرادی همچون مرحوم جهان‌آرا را پیدا کنیم باید با ذره‌بین بگردیم تا شاید پیدا شود، گفت: ایشان یک مجاهد فی سبیل الله بود و دلسوزی خاصی برای انقلاب و مسائل اسلام داشتند.

به گزارش «نماینده» محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت پدر شهیدان جهان‌آرا، با حضور در منزل مرحوم جهان‌آرا، ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان برای بازماندگان طلب صبر کرد.

وی در ادامه به خصوصیات اخلاقی و رفتاری این مرحوم پرداخت و اظهار داشت: مرحوم جهان‌آرا پدر همه ما رزمندگان و پدر مردم خرمشهر و انسانی صالح، شایسته و فداکاری بود.

رضایی به تقارن فوت مرحوم جهان‌آرا و هفته دفاع مقدس و سالگرد شهید بزرگوار جهان‌آرا هم اشاره کرد و گفت: مرحوم جهان‌آرا بالاخره به فرزندان شهیدش محمد و علی پیوست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهار داشت: مرحوم جهان‌آرا همواره دغدغه مردم خرمشهر را داشت. پیگیر سروسامان دادن به اوضاع جوانان بود و با عشق پیگیر تهیه جهیزیه و لوازم و تدارکات عروسی جوانان بود و در این راه خستگی بر او راه نداشت. با عشق و علاقه وافری کار مردم را پیگیری می‌کرد.

رضایی بابیان اینکه مرحوم آقای جهان‌آرا یک مجاهد فی سبیل الله بود گفت: پدر شهیدان جهان‌آرا دلسوزی خاصی برای انقلاب و مسائل اسلام داشتند و به شدت پشتیبان انقلاب و نظام بودند، خانواده ایشان هم از قبل انقلاب در مسیر ارزش‌های اسلامی بودند.

وی ادامه داد: مرحوم جهان آرا دغدغه‌های فرهنگی داشت. امروز اگر بخواهیم افرادی همچون مرحوم جهان‌آرا را پیدا کنیم باید با ذره‌بین بگردیم تا شاید پیدا شود. واقعاً حیات طیبه داشت. آدم فوق‌العاده سالم و صالحی بود. همواره دغدغه مسائل انقلاب را داشتند و به فکر محرومان و ایتام بودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: خیلی از بار مسئولیت نظام روی دوش این‌طور افراد است قطعاً مردم هم خدمات این‌ها را به‌حساب نظام اسلامی و انقلاب می‌گذارند. هرچند گمنام هستند و کمتر کسی این‌ها را می‌شناسد اما این‌ها بار نظام را به دوش می‌کشند.

محسن رضایی بابیان اینکه مردم خرمشهر، خوزستان و ملت ایران همواره قدردان زحمات مرحوم جهان‌آرا و فرزندان شهیدش هستند، تأکید کرد: در خرمشهر، خوزستان و تهران باید تشییع‌جنازه با شکوهی برگزار شود.

وی افزود: بنده علاقه و ارادت خاصی به مرحوم جهان‌آرا و فرزندان شهیدش داشتم هرچند بیشتر با شهید محمد جهان‌آرا داشتم. انشا الله با شهدا محشور شود.

گفتنی است سید هدایت الله جهان‌آرا پدر شهید محمد جهان‌آرا فرمانده شجاع سپاه خرمشهر صبح روز (پنج‌شنبه) براثر بیماری قلبی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران درگذشت.

نظر شما