شناسهٔ خبر: 110437 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

امشب صورت می گیرد

انتقال پیکر ۷ زائر ایرانی کشته شده در حادثه مکه به فرودگاه شهیدهاشمی‌نژاد مشهد

مسئول روابط عمومی اداره‌کل حج و زیارت خراسان رضوی از انتقال هفت حاجی ایرانی کشته شده در حادثه مکه به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد خبر داد.

به گزارش «نماینده» عباس خداشناس دقایقی پیش از انتقال کشته‌شدگان حاجی ایرانی در حادثه مکه به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۷ شهریورماه پیکر هفت زائر ایرانی که در حادثه مکه کشته شدند به مشهد منتقل می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: این حجاج از شهرهای مختلف همدان، سمنان، سیستان و بلوچستان و بیرجند و ... هستند که طبق هماهنگی‌های انجام شده با سازمان حج و زیارت پیکر این افراد به جز زائر بیرجندی به تهران و سپس از آنجا به شهرهای خود منتقل می‌شوند.

وی، دلیل انتقال این زائران در ابتدا به مشهد را نخستین پرواز موجود به این شهر عنوان کرد و یادآور شد: زائر بیرجندی امشب در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به خانواده خود تحویل داده می‌شود.

گفتنی است، در پی وقوع طوفان در شهر مکه که همراه با گرد و غبار در هوا بود، یکی از جرثقیل‌هایی که در مسجدالحرام برای کارهای عمرانی نصب شده، سقوط کرد که در این حادثه تعدادی از زائران ایرانی کشته و زخمی شدند.

نظر شما