شناسهٔ خبر: 110379 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

تعامل دوسویه اقتصاد و هنر در کرمان برقرار شود

پورابراهیمی/43 دکتر پورابراهیمی در یازدهمین جشن سینمای کرمان ضمن تبریک روز ملی سینما به اهالی فرهنگ و هنر استان اظهار داشت؛ با توجه به پتانسیل های بزگ اقتصادی استان کرمان، رابطه دوسویه اقتصاد وهنر در کرمان تعریف شود.

به گزارش «نماینده» محمدرضا پورابراهیمی نایب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه در در یازدهمین جشن سینمای کرمان که به مناسبت روز ملی سینما برگزار شد اظهار داشت: استان کرمان ظرفیت های بزرگی در زمینه اقتصادی دارد می شود ازاین ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.
عضو شورای اقتصاد کشور بیان کرد؛ توانمندی که در حوزه اقتصادی در استان وجود دارد و ارتباط آن با حوزه هنر می تواند در قالب یکه تعامل دو سویه تعریف شود.
وی با اشاره به پتانسیل مناسبی که در عرصه بازیگری در استان وجود دارد افزود، اکثر کسانی که در عرصه بازیگری در کشور مطرح هستندو اثرشان جزء پرفروش ترین فیلم ها بشمار می رود از تلویزیون شروع کردند و خلأ جدی بازیگران ما در این عرصه کاملا احساس می شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بخشی از این خلأ را می توان با حضور مسئولین استان و جلساتی که در تهران با مسئولین برگزار خواهیم کرد رفع کنیم.
وی در پایان اظهار داشت :باید جذابیت های بیرونی کاربه نحوی باشد که آثار آن هزینه تولید را پوشش دهد. در این زمینه اینجانب پیگیرحمایت های اولیه و هر کمکی که باید در حوزه صندوق حمایت از هنرمندان صورت بگیرد خواهم بود.

نماینده کرمان

نماینده کرمان

نماینده کرمان

نماینده کرمان

 

نظر شما