شناسهٔ خبر: 110364 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

دکتر صدر در دیدار با وزیر نفت خواستار ادامه گاز رسانی به روستاهای خوی و چایپاره شد

حسینی صدر43 در دیدار دکتر صدر با وزیر نفت که دوشنبه ۲۳ شهریور در محل وزارت نفت انجام شد، خواستار ادامه گاز رسانی به روستاهای خوی و چایپاره شد.

به گزارش «نماینده» در این ملاقات نماینده مردم خوی و چایپاره با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه گاز رسانی به روستاهای خوی و چایپاره گفت: در سالهای اخیر گاز رسانی به روستاهای خوی و چایپاره سرعت قابل قبول و خوبی داشت بطوری که در شهرستان چایپاره حدود ۸۰ درصد و در شهرستان خوی نیز بیش از ۶۰ درصد روستائیان از شبکه گازرسانی بهره مند شده اند.

دکتر صدر با تقدیر و تشکر از وزارت نفت و مسوولان گاز رسانی اعلام کرد: عملیات گاز رسانی به روستاهای خوی و چایپاره که جزو مناطق کوهستانی و سردسیر کشورهستند باید با همان شتاب ادامه یابد.

وی با شمردن روستاهایی که هنوز گاز رسانی به آنها انجام نشده، گفت: ضروری است روستاهای باقی مانده در بخش ایواغلی، روستاهایی در محور خوی- سلماس، روستاهایی در محور خوی- قطور که در بخش هایمرکزی و قطور قرار دارند، روستاهایی در محور خوی – حمزیان و همچنین ۱۲ روستا در شهرستان چایپاره به شبکه گاز رسانی وصل شوند.

وزیر نفت نیز با تشکر از پیگیری های نماینده مردم خوی و چایپاره گاز رسانی به روستاهای مناطق سردسیر را مورد تایید قرار داد و گفت: تلاش می کنیم تا گاز رسانی به مناطق سردسیر و روستاها ادامه یابد.

آقای زنگنه در این دیدار دستور اقدام برای گازرسانی به روستاهای باقیمانده خوی و چایپاره را صادر کرد.

حسینی صدر

حسینی صدر

نظر شما