شناسهٔ خبر: 110277 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

هفته ششم لیگ برتر؛

سایپا با پرسپولیسی‌ها پیروز شد!/ چهارمین شکست پرسپولیس رقم خورد

تیم فوتبال پرسپولیس که در پنج دیدار گذشته پانزدهمین دوره لیگ برتر نتوانسته بود نتایج قابل قبولی کسب کند و تنها کمی زیبا بازی می کرد، در دیدار هفته ششم برابر سایپا هم نتیجه را داد و هم بازی زیبا را.

به گزارش «نماینده» آخرین دیدار از هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز چهارشنبه بین تیم های پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان مجید جلالی موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسند. مهدی طارمی(۹۰ - پنالتی) برای پرسپولیس و رضا نوروزی (۶۹ - پنالتی) و غلامرضا رضایی(۸۱) برای سایپا گل زدند.

در این دیدار که به قضاوت احمد صالحی و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد، دو تیم نیمه اول را پراشتباه و کسل کننده پشت سرگذاشتند و بیشتر از هر چیز اشتباهات فردی بازیکنان بود که حوصله تماشاگران را سر برد.

ضمن اینکه بازیکنان دو تیم بارها روی یکدیگر مرتکب خطا شدند. تنها موقعیت این نیمه در دقیقه ۲۱ رقم خورد که پرسپولیس می توانست روی ضربه سر احمدزاده دروازه حریف را باز کند که دروازه بان سایپا اجازه این کار را نداد.

در وقت های اضافه نیمه اول حرکت مهدی طارمی درون محوطه جریمه سایپا با خطای حامد فلاح زاده دروازه بان حریف مواجه شد تا صالحی اعلام ضربه پنالتی کند. این ضربه را طارمی زد که دروازه بان آن را مهار کرد.

با شروع نیمه دوم انتظار می رفت دو تیم فوتبال بهتر و زیباتری را به نمایش بگذارند اما بازهم خبری از «فوتبال» نبود و دو تیم سردرگم و بی برنامه می دویدند.

در شرایطی که انتظار می رفت پرسپولیس بتواند از این وضعیت خارج شود و به گل برسد این سایپا بود که در دقیقه ۶۹ صاحب یک ضربه پنالتی شد. این ضربه البته با حرف و حدیث هم همراه بود و پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند که توپ به سر رضاییان خورده است. با این حال این ضربه را رضا نوروزی به گل اول تبدیل کرد.

در حالی که پرسپولیس تلاش می کرد تا به گل تسای برسد در ضد حمله دومین گل را هم دریافت کرد. در دقیقه ۸۱ این دیدار غلامرضا رضایی با فرار از سد مدافعان پرسپولیس با ضربه ای آرام دروازه پرسپولیس را برای بار دوم باز کرد تا دو بازیکن پیشین پرسپولیس سایپا را برنده کنند.

در دقیقه ۹۰ این دیدار پرسپولیس صاحب دومین ضربه پنالتی شد که بازهم طارمی پشت توپ قرار گرفت و این بار با ضربه ای محکم دروازه حریف را باز کرد.

نظر شما