شناسهٔ خبر: 110210 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نقوی حسینی:

مشروح نشست‌های آتی کمیسیون «برجام» در قالب گزارش مکتوب منعکس می‌شود

سیدحسین نقوی حسینی// سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس با بیان اینکه هیچ ممنوعیتی مبنی بر پخش مشروح نشست‌های کمیسیون برجام از شبکه خبر اعلام نشده گفت:با توجه به پایان حضور مهمانان در این جلسات، مشروح نشست‌ها در قالب ارائه گزارش صورت می‌گیرد.

به گزارش «نماینده» سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم پخش جلسات کمیسون از شبکه خبر، ‌ اظهار داشت: هیچ ممنوعیتی مبنی بر اینکه مشروح نشست‌های کمیسیون از شبکه خبر پخش نشود اعلام نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نشست‌ها با حضور مذاکره‌کنندگان فعلی و سابق کشور و همچنین مسئولان حوزه دفاعی و امنیتی به اتمام رسیده است و از این به بعد فقط با حضور اعضا برگزار می‌شود نظر کمیسیون و اداره کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی بر این بود که مشروح نشست‌ها در قالب ارائه گزارش صورت گیرد.

نقوی حسینی همچنین پیرامون علت عدم حضور میهمانان امروز در کمیسیون تصریح کرد: علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که بنا بود که در نشست عصر امروز کمیسیون حاضر شود تمایلی به شرکت در این نشست نشان نداد و از حضور خود صرف نظر کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین بنابراین بود که امروز کمیسیون میزبان جمعی از حقوق‌دانان در حوزه بین‌الملل باشد که این برنامه به شنبه هفته آتی موکول شد.

نظر شما