شناسهٔ خبر: 110098 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران

پایان هفته ششم بدون دوبازی+جدول

هفته ششم لیگ برتر بدون احتساب دیدار پرسپولیس و سایپا و دیدار عقب افتاده نفت تهران استقلال اهواز به پایان رسید. در دیدار های این هفته تیم فوتبال سپاهان در دیدار خانگی مقابل تراکتورسازی متوقف شد و این می تواند به از دست دادن صدرجدول برای اصفهانی ها تمام شود.

به گزارش «نماینده» هفته ششم لیگ برتر بدون احتساب دیدار پرسپولیس و سایپا و دیدار عقب افتاده نفت تهران استقلال اهواز به پایان رسید. در دیدار های این هفته تیم فوتبال سپاهان در دیدار خانگی مقابل تراکتورسازی متوقف شد و این می تواند به از دست دادن صدرجدول برای اصفهانی ها تمام شود.  

 

قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته در حالی یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل را برگزار می‌کردند که زردپوشان اصفهانی همچنان در صدر جدول قرار داشتند اما تبریزی‌ها خیلی پائین تر از رتبه فصل پیش خود ظاهر شده بودند. در نیمه نخست تراکتورسازی با استفاده از کندی خط دفاع سپاهان نبض بازی را در دست گرفت و درست همانند بازی که چند هفته پیش پرسپولیس برابر سپاهان ارائه داده بود با پرس در میانه میدان اجازه طراحی حمله روی زمین به سپاهان نمی‌داد. سپاهانی‌ها نیز ناچاراً بازی را روی هوا آوردند و بیشتر روی پاس‌های پشت مدافعان ایجاد موقعیت می‌کردند. وزش باد شدید در نیمه نخست مزید بر علت بود تا نیمه کم افت و خیزی را شاهد باشیم.

تراکتورسازی اما همانند ۵ هفته گذشته در نیمه دوم افت کرد و این سپاهان میزبان بود که نبض بازی را در دست گرفته بود و بیش از حریف قدرتمند خود به دنبال گلزنی بود. زردپوشان اصفهانی که تنها مهدی شریفی را در حمله خود داشتند در نیمه دوم کاملاً بازی را در دست داشتند اما در غیاب مهره‌های کلیدی زورشان به مدافعان تراکتورسازی نرسید تا دیداری که می‌توانست یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ باشد با تساوی کسل کننده بدون گل به پایان برسد.

 

 

سایر دیدارهای لیگ برتر با نتایج زیر به پایان رسید

 

استقلال خوزستان ۱ – ۱ صبای قم  

پدیده خراسان ۱ – صفر سیاه جامگان  

گسترش فولاد تبریز صفر – ۲  استقلال تهران  

فولاد مبارکه سپاهان‌ صفر - صفر تراکتورسازی تبریز

راه‌آهن‌ صفر -  ۱ ملوان بندر انزلی  

فولاد خوزستان صفر – ۳ ذوب آهن 


 

 

جدول ليگ برتر (۹۴-۹۵) - جام خلیج فارس
رتبه تیمبازی‌هابردتساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱ایرانسپاهان۶۴۲۰۹۳۶۱۴
۲ایراناستقلال۵۴۰۱۸۴۴۱۲
۳ایراناستقلال خوزستان۶۳۲۱۶۳۳۱۱
۴ایرانذوب آهن۶۳۱۲۷۳۴۱۰
۵ایرانملوان۶۳۱۲۷۶۱۱۰
۶ایرانپدیده۶۲۲۲۶۶۰۸
۷ایرانگسترش فولاد۶۲۲۲۴۶۸
۸ایرانتراکتورسازی۶۱۴۱۴۳۱۷
۹ایرانصبای قم۶۱۴۱۵۵۰۷
۱۰ایرانسایپا۵۲۱۲۴۴۰۷
۱۱ایرانسیاه جامگان۶۲۰۴۳۵۶
۱۲ایراناستقلال اهواز۵۱۲۲۲۴۵
۱۳ایرانراه‌آهن۶۱۲۳۵۸۵
۱۴ایرانپرسپولیس۵۱۱۳۸۱۰۴
۱۵ایراننفت تهران۴۰۳۱۴۵۳
۱۶ایرانفولاد۶۰۳۳۴

نظر شما