شناسهٔ خبر: 110076 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: پارس

زد و بند خطرناک انتخاباتی مقام دولتی با رئیس دولت اصلاحات

انتخابات ما استعلام هایی را از جاهای مختلف می گیریم و طوری نشود که افراد رد صلاحیت شوند و ما نتوانیم به دلیل اقدام دیرهنگام شما کاری برای آنها انجام دهیم.

به گزارش «نماینده»، یک مقام ارشد که مسوولیتی سیاسی برعهده دارد دیداری با رییس دولت اصلاحات داشته و از وی خواسته است تا اسامی نامزدها و سرلیست های جبهه اصلاحات در اختیار وی قرار گیرد.

وی در مورد دلیل این درخواست اظهار داشته است: در صورتی که  اسامی و سرلیست هایتان را برای انتخابات زودتر دراختیار ما قرار دهید می توانیم افرادی که احتمال می دهیم در انتخابات تایید صلاحیت نشوند را به شما اعلام کنیم تا شما بتوانید هر چه سریع تر نیروهایی را برای جایگزنی آنها داشته باشید.

وی افزوده است: ما استعلام هایی را از جاهای مختلف می گیریم و طوری نشود که افراد رد صلاحیت شوند و ما نتوانیم به دلیل اقدام دیرهنگام شما کاری برای آنها انجام دهیم.

رییس دولت اصلاحات با اشتیاق فراوان از این پیشنهاد سخاوتمندانه استقبال کرده و مقرر شده بر اساس یک زمان بندی مشخص فهرست های مورد نظر به این مقام ارشد اجرایی ارایه شده و پاسخ های لازم هم بر اساس زمان بندی تفاهم شده ارایه گردد.

نظر شما