شناسهٔ خبر: 110048 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مردی به دنبال انتقام‌جویی سه نفر را کشت

قاتلی که در سال ۸۳ به دنبال انتقام‌جویی خون پسرش در حادثه رانندگی، سه نفر را به صورت مسلحانه به قتل رسانده بود، در اقدامات اطلاعاتی پلیس استان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی بازداشت شد.

به گزارش «نماینده»، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی‌جویی پرونده یک فقره قتل مسلحانه طی سال ۸۳ در شهرستان رودبار، ماموران انتظامی پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی پیچیده، قاتل فراری را که به اتهام قتل افرادی به هویت «خ. ب»، «ر. ب» و «ع. ب» تحت تعقیب مراجع قضایی بوده، روز گذشته در یک عملیات ضربتی در شهرستان کهنوج دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس و ادامه بازجویی از قاتل، وی انگیزه قتل را جان باختن پسرش در یک حادثه رانندگی اعلام کرد. وی پس از وقوع این حادثه رانندگی از مقصران شکایت کرده و سه نفر را با حکم قضایی روانه زندان کرد.

بنی‌اسدی‌فر اظهار کرد: پس از تحمل حبس از سوی سه  مقصر حادثه رانندگی و آزادی آنان، قاتل در اقدامی جنون‌آمیز با استفاده از یک قبضه سلاح، این سه نفر را به گلوله بسته و متواری شد.

وی بیان داشت: قاتل مسلح در بازجویی پلیس به قتل این سه نفر اعتراف کرد که پس از بازسازی صحنه قتل با دستور قضایی روانه زندان شد.

برچسب‌ها:

نظر شما