شناسهٔ خبر: 109985 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شاکری:

خروج از اردوگاه اصول‌گرایی و پیوند خوردن با اصلاح طلبان قابل پذیرش نیست

شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: اقدام افرادی که در وضعیت موجود می‌خواهند از اردوگاه اصول‌گرایان خارج شوند و با کسانی فهرست ببندند که پرونده آنها هنوز علیه نظام باز است و اقدامات آنها علیه نظام به عنوان خط قرمز تلقی می‌شود، پذیرفتنی نیست.

به گزارش «نماینده» مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، درباره ایجاد وحدت و انسجام میان نیروهای اصول‌گرا اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری زیر نظر شورای فقها فعالیت می‌کنند و این شورا در رأس این مجموعه قرار دارد و قرار است ساختار آن در آینده اعلام شود.

وی ادامه داد: قرار است شورایی از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی شکل بگیرد که در آن تعیین مصداق صورت بگیرد و در این شورا نوع وحدت و اعتماد به میزانی است که اگر یک نفر از تشکل خودشان در آن فهرست نباشد، به آن لیست پایبند هستند و به آن رأی می‌دهند.

عضو جمعیت ایثارگران با تأکید براینکه کسی که به اصول‌گرایی پشت کند، در مجموعه اصول‌گرایان تعریف نمی‌شود، یادآور شد: همه ما به عنوان عنصر انقلابی و فرزند انقلاب، امام (ره) و رهبری باید تکلیف خود را با اصلاح طلبانی که در فتنه حضور داشتند، روشن کرده و خط قرمزها را تعریف کنیم.

شاکری گفت: نباید آینده نظام را به دست کسانی داد که اقدامات نادرستی انجام داده‌اند و پذیرفته شده نیست که اصولگرایی با مجموعه اصلاح طلب پیوند بخورد چراکه این پیوند در معیارهای اصول‌گرایی جایی ندارد، حال هر کسی می‌خواهد باشد.

وی ادامه داد: اقدام افرادی که در وضعیت موجود می‌خواهند از اردوگاه اصول‌گرایان خارج شوند و با کسانی فهرست ببندند که پرونده آنها هنوز علیه نظام باز است و اقدامات آنها علیه نظام به عنوان خط قرمز تلقی می‌شود، پذیرفتنی نیست.

عضو جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: باید از کسانی که هم‌اکنون می‌خواهند با افرادی پیوند بخوردند که از دایره اصول گرایی خارج هستند، پرسید چه چیزی در آنها دیده‌اند که می‌خواهند این دایره را شکافته و از آن عبور کنند.

نظر شما