شناسهٔ خبر: 109966 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نقوی‌حسینی:

هفته آینده؛ برگزاری نشست کمیسیون برجام برای تهیه گزارش نهایی هسته‌ای

سیدحسین نقوی حسینی431 سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام از برگزاری نشست این کمیسیون برای تهیه گزارش نهایی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام از برگزاری نشست این کمیسیون به منظور تهیه گزارش نهایی این کمیسیون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تقریبا جلسات و نشست‌‌های کمیسیون ویژه بررسی برجام رو به اتمام است، بنابراین مقرر شده که نشست این کمیسیون برای تهیه گزارش نهایی هفته آینده برگزار شود.

وی با بیان اینکه در نشست کمیسیون برجام برای تهیه گزارش نهایی تمامی اعضای و هیئت‌‌رئیسه کمیسیون حضور خواهند داشت، افزود: این نشست هفته آینده برگزار می‌شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام، تصریح کرد: به طور قطع تهیه گزارش نهایی کمیسیون درباره برنامه جامع اقدام مشترک در یک جلسه پایان نمی‌یابد که بر این اساس جلسات در صورت نیاز در هفته آینده برای تهیه گزارش نهایی ادامه می‌یابد.

نقوی‌حسینی در پایان با اشاره به تمایل رئیس مجلس برای حضور در یکی از جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام، خاطر نشان کرد: هنوز زمان دقیق حضور آقای لاریجانی در یکی از جلسات این کمیسیون مشخص نیست.

نظر شما