شناسهٔ خبر: 109855 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو

تجمع مالباختگان"میزان" در مشهد

اعتصاب برای میزان طلبکاران میزان آمده اند پول خود را پس بگیرند ولی با دیوارهای خالی از سکنه، حسابهای خالی از پول و مدیرانی در پشت میله های زندان مواجه شده اندو به شدت عصبانی هستند.

به گزارش «نماینده» طلبکاران میزان آمده اند پول خود را پس بگیرند ولی با دیوارهای خالی از سکنه، حسابهای خالی از پول و مدیرانی در پشت میله های زندان مواجه شده اندو به شدت عصبانی هستند.

 تجمع روز گذشته طلبکاران میزان در اطراف خیابان فردوسی و دفتر مرکزی موسسه مالی و اعتباری میزان به اندازه ای زیاد شده که عملا ترافیک و زندگی عادی این بخش از شهر مشهد، به مشکل برخورده و همه چیز قفل شده است.

خبرنگار ما از مشهد گزارش می دهد تجمع معترضان به این شرکت و درخواست پس گرفتن سرمایه این مالباختگان باعث شده در برخی از موارد، برخوردهایی بین نیروهای تامین کننده امنیت دفتر مرکزی و طلبکاران پیش بیاید.

تصاویری که از تجمع روز گذشته مشهد در اختیار ما قرار گرفته به خوبی گویای این است که شهر مشهد به خاطر موسساتی مانند میزان، پدیده شاندیز، پردیسبان و مانند آن، آبستن حوادثی با ریشه اقتصادی است. حضور بیش از ۵٠٠ سپرده گذار در این تجمع باعث انسداد خیابان مقابل شعبه سرپرستی موسسه میزان شده است.

چندی پیش دادستان کل کشور خطاب به مردم گفته بود اقداماتی که برای موسسات مالی و اعتباری مشهد انجام شده، به خاطر حفظ اموال مردم و سهامداران است، ولی سهامداران این روزها، اختیار از کف داده اند و بدون توجه به امیدهایی که دستگاه قضایی به آنها می دهد، بی صبرانه در انتظار دریافت سرمایه خود هستند.

از مشهد خبر می رسد جمعی از تجمع کنندگان معترض به کلاهبرداری موسسه میزان، قصد دارند با تجمع در ورودی های حرم رضوی، کاری کنند زائران نیز متوجه اعتراض آنها شده و ابعاد تازه ای به اعتراض خود بدهند. در این صورت دور از انتظار نیست تبعات این اقدام، بیشتر به چشم آید.
 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۶-۲۴ ۲۰:۰۸احمد 0 0

    شعبه مرکزي موسسه ميزان نيشابور به آتش کشيده شد/ یک شاکی موسسه میزان را به آتش کشید
    یکی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری میزان خواستار باز پس‌گیری سپرده خود در این موسسه مالی بود که موفق به دریافت سپرده خود از این موسسه نشد و در اقدام عجیب با خالی کردن بنزین روی کف شعبه، اقدام به آتش زدن موسسه کرد.
                                

نظر شما