شناسهٔ خبر: 109819 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

۱۸۵۰ میلیارد تومان به فرهنگیان پرداخت شد

فرهنگیان/2 ماهانه پنج درصد از حقوق و مزایای فرهنگیان به عنوان حق عضویت در صندوق ذخیره از حساب فرهنگیان کسر می شود و در زمان بازنشستگی با توجه به ارزش افزوده مبالغ کسر شده صندوق سودی را به صورت یکجا به حساب هر فرهنگی عضو پرداخت می کند.

به گزارش «نماینده» شهاب الدین غندالی گفت: سال ۹۲ این صندوق ۹۵۰ میلیارد تومان و سال ۹۳، نهصد میلیارد تومان سود میان فرهنگیان عضو این صندوق توزیع کرده است این درحالیست که این صندوق در ۱۷ سال گذشته فقط هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان سود میان فرهنگیان توزیع کرده بود.


وی تأکید کرد: ماهانه پنج درصد از حقوق و مزایای فرهنگیان به عنوان حق عضویت در صندوق ذخیره از حساب فرهنگیان کسر می شود و در زمان بازنشستگی با توجه به ارزش افزوده مبالغ کسر شده صندوق سودی را به صورت یکجا به حساب هر فرهنگی عضو پرداخت می کند.


مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به بیمه های دانش آموزان و فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت : امسال بیمه حوادث دانش آموزی و بیمه سلامت مدنی ساختمان های آموزش و پرورش برعهده بیمه معلم وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان قرار گرفته و بیمه تکمیلی درمانی فرهنگیان نیز بر عهده بیمه آتیه سازان حافظ است.


غندالی افزود: بیمه دانش آموزی امسال به میزان ۷ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر دانش آموز در نظر گرفته شده است که در همه مراکز درمانی تحت پوشش این بیمه بدون سقف انجام خواهد شد و اگر حادثه ای برای دانش آموزان در محیط مدرسه ایجاد شود همه هزینه های درمانی بر عهده بیمه دانش آموزی خواهد بود.

نظر شما