شناسهٔ خبر: 109621 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

کشف استعدادهای خوانندگی با مسابقه «تك شو» در شبکه «شما»

شما برای نخستين بار مسابقه تلويزيونی «تك شو» با مشاركت اقوام و مراكز صدا و سيمای سراسر كشور استعدادهای خوانندگی را کشف می کند.

به گزارش «نماينده»،   «تک شو» مسابقه ای است که در ۹۰ قسمت ۶۰ دقیقه ای قصد دارد با نگرشي نو به معرفي موسيقی اقوام و خوانندگان آماتور كلاسيك، سنتی، محلی، پاپ و... بپردازد. متقاضيان در مرحله اول می توانند در سايت اختصاصی برنامه به آدرس w.takshoo.ir    ثبت نام کرده تا فيلم ٩٠ ثانيه ای و ترانه ای را به انتخاب و با صدای خودشان روي سايت بارگذاری کنند.

در مرحله دوم كارشناسان و خوانندگان حرفه ای در سبك های مختلف از سراسر كشور نسبت به بررسی و گروه بندی متقاضيان بر اساس تصاوير دريافتي اقدام خواهند کرد. مرحله سوم حضور شركت كنندگان در مسابقه تلويزيونی «تک شو» در غالب گروه  بندی های انجام شده خواهد بود. اجرای زنده متقاضيان در اين مسابقه مهيج كه با مشاركت اقوام و قومیت های مختلف و رأی مستقيم آنها مرحله به مرحله برگزار مي شود هم در مرحله چهارم انجام می شود.

در مرحله پنجم و نهایی برنامه، نفرات راه يافته به فينال در ٢٦ قسمت نهايی با حضور كارشناسان و خوانندگان مطرح كشور ضمن معرفی آثارشان به انتخاب و مشاركت مردم گزينش می شوند تا  ١٥نفر فيناليست سبك های مختلف موسیقی در برنامه ای شاد نفرات برتر اولين دوره مسابقه ملی «تك شو» را مشخص کنند.

جذب نفرات برتر مسابقه به عنوان همكار و خواننده، توليد كليپ موسيقی با هزينه برگزار كننده مسابقه، خواندن تيتراژ و توليدات تلويزيونی مراكز استانی و جوايز نفيس نقدی برای برگزيدگان و اهداء لوح تقدير و تنديس مسابقه با حضور مديران شبكه شما و مراكز استان هایی كه نفرات برگزيده در مسابقه خواهند داشت؛ جوايز نفرات برتر در سبك های مختلف را شامل می شود.

از عوامل توليد مسابقه «تك شو» می توان به نسترن فتح اللهی: نويسنده و طراح، سيد عابدين حسينی مقدم: كارگردان هنری، عبدالله محمديان اميری: تهيه كننده و كارگردان و موسسه جام جم طرح: مجری طرح اشاره کرد.

همراهان شبکه شما میتوانند با مراجعه به سايت مسابقه «تک شو» به آدرس www.Takshoo.ir  از چگونگی مراحل و شرکت در آن اطلاع یابند

نظر شما